تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820345472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتيجه بازي هاي درون اردويي برايمان مهم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۸ب.ظ)
اوسيانو: نتيجه بازي هاي درون اردويي برايمان مهم نيست اوسيانو کروز مربي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است نتايج درون تيمي براي کادرفني اصلا مهم نيست.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون فوتبال، اوسيانو درباره شرايط بازيکنان در اين اردو گفت: در تلاش هستيم تا شرايط فيزيکي و سطح آمادگي بدني بازيکنان را افزايش دهيم و آن ها را به حالت ايده آل مسابقات جام جهاني نزديک کنيم. با توجه به تجربه بين المللي ما در مسابقات جام جهاني، بازيکنان تيم ملي بايد در سطح بسيار بالايي از آمادگي جسماني قرار بگيرند چرا که در اين مسابقات سطح آمادگي بدني بازيکنان تيم هاي حاضر، عامل بسيار تاثيرگذاري بر نتيجه گيري تيم ها است و براي رقابت با آنها بايد بتوانيم خودمان را به آنها نزديک کنيم. دغدغه اصلي ما در اين اردو شيوه هاي بهبود شرايط بدني بازيکنان بود و در کنار آن هم توجه ويژه اي به برنامه هاي تاکتيکي و هماهنگي بين بازيکنان داشتيم.
وي در پاسخ به اين سوال که بازي هاي درون اردويي با تيم هاي ليگ برتر آفريقا را چگونه ارزيابي مي کنيد، گفت : فکر مي کنم بازيکنان با همه وجود مي خواهند پيشرفت کنند و براي پيشرفت تلاش بسيار زيادي مي کنند. اين همان چيزي است که براي کادر فني کاملا مشهود است. در واقع ديدارهاي درون اردويي را براي برد و باخت انجام نمي دهيم و نتيجه بازي ها براي ما مهم نيست. هدف ما اين بود که بازيکنان در شرايط آب و هوايي يک کشور آفريقايي قرار بگيرند و تجربه بازي با بازيکنان آفريقايي را کسب کنند.
مربي تيم ملي در پايان گفت: به نظر من اين اردو اولين مرحله از آشنايي بازيکنان با سبک بازي بازيکنان آفريقايي بود و مطمئنا در اين فرآيند بهبود بخشيدن فيزيکي بازيکنان بيشترين موضوع مد نظر ما بود تا بازيکنان به حالت ايده آل برسند و با سبک بازي فيزيکي و بدني بازيکنان آفريقايي آشنا شوند. باز هم تاکيد مي کنم که اين اردو، در واقع نخستين مرحله از آمادگي بازيکنان است و به هيچ عنوان نتيجه بازي ها براي ما اهميت ندارد. هدف ما از حضور در آفريقا ارزيابي، بررسي شرايط و ارتقاي توانايي جسماني بازيکنان بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن