تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور دعوت نامه سهام عدالت در روز کارگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵ب.ظ)
صدور دعوت نامه سهام عدالت در روز کارگر مديرکل دفتر امور سهام تخصيصي و عدالت گفت: با ارسال دعوت نامه مشمولين استان تهران، کار صدور و ارسال دعوت نامه سهام عدالت تمامي کارگران فصلي و ساختماني کشور در چند روز آينده که مقارن با روز کارگر است به پايان مي‌رسد و عملا کار توزيع سهام عدالت نيز در کشور پايان مي‌پذيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل مختاري دولت آبادي، مديرکل دفتر امور سهام تخصيصي و عدالت گفت: با ارسال دعوت نامه مشمولين استان تهران، کار صدور و ارسال دعوت نامه سهام عدالت تمامي کارگران فصلي و ساختماني کشور در چند روز آينده که مقارن با روز کارگر است به پايان مي‌رسد و عملا کار توزيع سهام عدالت نيز در کشور پايان مي‌پذيرد.
مديرکل دفتر امور سهام تخصيصي و عدالت اين سازمان در خصوص آخرين وضعيت سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني گفت: با ارسال دعوت نامه مشمولين استان تهران، کار صدور و ارسال دعوت نامه سهام عدالت تمامي کارگران فصلي و ساختماني کشور در چند روز آينده که مقارن با روز کارگر است به پايان مي‌رسد و عملا کار توزيع سهام عدالت نيز در کشور پايان مي‌پذيرد.
وي با اشاره به اين که استان تهران بيشترين تعداد دعوت نامه سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني در کشور را دارد افزود: با ارسال دعوت نامه مشمولين اين گروه در استان تهران که يک ميليون و 110 هزار نفر را شامل مي‌شود، پرونده ارسال دعوت نامه سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني در کشور بسته مي‌شود.
اسماعيل مختاري دولت آبادي در مورد تعداد کل مشمولين اين گروه نيز گفت: تعداد کارگران فصلي و ساختماني مشمول دريافت سهام عدالت يک ميليون و 960 هزار خانوار است که در مجموع با احتساب اعضاء خانوار آنها، تعداد کل مشمولين سهام عدالت اين گروه 6 ميليون و 550 هزار نفر برآورده شده است.
وي در خصوص سازوکار دريافت برگه نهايي سهام عدالت توسط کارگران فصلي و ساختماني تصريح کرد: دعوتنامه اين دسته از مشمولين توسط سازمان خصوصي سازي تحويل سازمان امور اقتصادي و دارايي استان ها شده است که اين سازمانها با همکاري ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان خود، دعوت نامه ها را ميان مشمولين توزيع مي کنند و مشمولين سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني نيز مي توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت تعاوني سهام عدالت شهرستان محل اقامت خود مراجعه و ثبت نام کننده نهايي سهام عدالت باشند.
مديرکل دفتر امور سهام تخصيصي و عدالت سازمان خصوصي سازي اضافه کرد: مشمولين اين گروه از سهام عدالت حداکثر 2 ماه پس از دريافت دعوت نامه خود مهلت دارند با مراجعه به شرکت هاي تعاوني شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نهايي اقدام کنند.
دولت آبادي افزود: توزيع دعوت نامه سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني توسط نهادهاي متولي با سرعت در حال انجام است و چون سازمان خصوصي سازي برنامه اي براي ثبت نام از گروه هاي ديگر ندارد دارندگان و دريافت کنندگان دعوت نامه بايد سعي کنند با مراجعه به موقع به شرکت هاي تعاوني، سهامدار نهايي سهام عدالت شوند.
وي گفت: افرادي که داراي دعوت نامه سهام عدالت هستند ولي براي ثبت نام نهايي به شرکت هاي تعاوني شهرستاني مراجعه نکنند، عملا سهام دار نخواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن