تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت چهار اسکوپ بستني 1500 تومان است نه بيشتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۹ق.ظ)
هشدار رييس اتحاديه بستني فروشان به متخلفان؛ قيمت چهار اسکوپ بستني 1500 تومان است نه بيشتر با فروشندگاني که در عرضه بستني از قيمت هاي مصوب تخطي کرده و حق مصرف کنندگان را تضييع مي کنند، برخورد مي کنيم.
اسکندر آزموده رييس اتحاديه بستني و آبميوه فروشان در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: قيمت بستني در ماه هاي پاياني سال 92 بين 10 تا 15 درصد افزايش يافت.
وي افزود: براساس مصوبه جديد نرخ هر کيلو بستني سنتي و ميوه اي ويژه که خامه و مغز دارد، 12هزار تومان تعيين شده است.
رييس اتحاديه آبميوه فروشان با اشاره به عرضه بستني به صورت اسکوپي و کم فروشي هايي که اتفاق مي افتد، تصريح کرد: با توجه به قيمت هاي تعيين شده بايد وزن سه يا چهار اسکوپ بستني 100 گرم باشد.
آزموده خاطرنشان کرد: با توجه به هزينه ظرف، قاشق و يا ناني که براي عرضه بستني به صورت سکوپي استفاده مي شود بايد قيمت سه يا چهار اسکوپ بستني با وزن 100 گرم 1500 تومان باشد که نرخ يک کيلو بستني به اين شکل به 15 هزار تومان مي رسد و اين افزايش قيمت براي جبران هزينه ظرف و ... است.
وي متذکر شد: مصرف کنندگان بايد متوجه کم فروشي ها باشند و در صورت بروز تخلف به اتحاديه و يا 124 گزارش بدهند.
آزموده ابراز داشت: ما براي جلوگيري از تضييع حق مصرف کنندگان با واحدهاي صنفي خاطي برخورد کرده و آنها را به تعزيرات و اماکن معرفي خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن