تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی تکواندو توانایی قهرمانی آسیا را دارد/ باوجود آسیب‌دیدگی تمرین کردم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی حجی زواره در گفتگو با مهر:
تیم ملی تکواندو توانایی قهرمانی آسیا را دارد/ باوجود آسیب‌دیدگی تمرین کردم
عضو تیم ملی تکواندو گفت: تیم خوب و یکدستی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده و این توانایی را دارد که بازهم با کسب مدالهای رنگارنگ عنوان قهرمانی را تصاحب کند. 



مسعود حاجی‌زواره ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: کادر فنی تیم ملی با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب تیم ملی را مشخص کرد و این می تواند یک نکته مثبت باشد. نفراتی هم که انتخاب شدند از بهترین‌های ایران هستند و با توجه به تمرینات و شرایط حاکم بر اردو می توان این امید را داشت که یک بار دیگر سکوی قهرمانی را تصاحب کرد. 
 
وی افزود: فاکتور مثبت این تیم حضور با تجربه‌هایی چون نصر و یوسف کرمی است که می‌تواند تلفیقی از جوانی و تجربه باشد و اعتماد به جوانانی چون آشورزاده و شیری برای آینده تیم ملی مثمر ثمر خواهد بود. این جوانان باید از این فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته نهایت بهره را برده و توانایی خود را به اثبات برسانند. 
 
قهرمان سابق آسیا در مورد شرایط خودش نیز گفت: در مسابقات انتخابی 15 فروردین ماه از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شدم و با همان دست آسیب دیده در رقابتهای آلمان به دیدار رقبای خود رفتم. بعد از بازگشت از آلمان هم مدتی دستم در گچ بود و خدا را شکر اکنون شرایط خوبی دارم.
 
حجی زواره افزود: با وجود آسیب دیدگی اردو را ترک نکردم، تمرینات خود را همراه با سایر اردونشینان پیگیری می کنم، هدفم حضوری موفق در مسابقات گزینشی چین است که امتیاز بالایی هم دارد و موفقیت در این مسابقات می تواند شرایطم را در رنکینگ جهانی تغییر دهد.
 
وی در پایان گفت: بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات را به شکل جدی تری دنبال می کنیم و تا آن زمان هم آسیب دیدگی مچ دستم به طور کامل بهبود يافته و می توانم بدون دغدغه تمرین کنم.



۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن