تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فشنگچي: نيمکت‌نشين‌ها به تيم‌ملي دعوت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فشنگچي: نيمکت‌نشين‌ها به تيم‌ملي دعوت شدند
بازيکن تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: برخي از بازيکنان نيمکت نشين ليگ برتري به تيم ملي دعوت شدند که هم پستي ‌من بودند.

اميرحسين فشنگچي در مورد وضعيت تيم ملوان و شرايط خودش براي فصل آينده گفت: در حال حاضر هنوز فعاليت باشگاه‌ها شروع نشده و من هم قراردادم با ملوان تمام شده است. باشگاه ملوان هم ابتدا بايد طلب فصل گذشته من را تسويه کند تا بعد در مورد فصل آينده با آنها صحبت کنم. من فقط 40 درصد از مبلغ قراردادم را از ملوان گرفتم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه تمرينات ملوان از شنبه آغاز مي‌شود و او در تمرينات شرکت مي‌کند يا نه، گفت: من که ديگر با ملوان قرارداد ندارم. ضمن اينکه آنها بايد ابتدا طلب فصل گذشته‌ام را پرداخت کنند.

فشنگچي در مورد جدايي اسکوچيچ از ملوان گفت: او مربي بزرگي بود و کار بزرگي هم در ملوان انجام داد. اين تيم بدون آنکه بازيکنان اسمي زيادي داشته باشد، خوب نتيجه گرفت. باشگاه ملوان اسکوچيج را راحت از دست داد. شايد مسئولان ملوان فکر نمي‌کردند که مربي به اين بزرگي را به اين راحتي از دست بدهند. البته من براي نصرت ايراندوست آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم که او هم بتواند در ملوان موفق عمل کند.

بازيکنان سابق پرسپوليس در مورد تغييرات مديريتي در اين باشگاه گفت: ظاهرا اسپانسر خوبي آمده و قرار است تيم قدرتمندي براي حضور در آسيا بسته شود.

فشنگچي در مورد اينکه به بازگشت به پرسپوليس فکر مي‌کند، گفت: در اين مورد بحث نشده است هر چه خدا بخواهد همان مي‌شود. فصل گذشته صلاح من بود به ملوان بيايم و يک فصل خوب را در اين تيم سپري کردم.

وي در مورد اينکه انتظار داشت به تيم ملي دعوت شود يا نه، گفت: با توجه به بازي‌هايي که در ملوان انجام دادم، انتظار داشتم حداقل به اردوي تيم ملي دعوت شوم. اين را حق خودم مي‌دانستم.بين دعوت شدگان به اردوي تيم ملي باشم. زيرا وقتي برخي بازيکنان که به تيم ملي دعوت شدند در تيم‌هاي خودشان کمتر بازي کردند و نيمکت نشين شدند و اتفاقا هم‌پستي من هم بودند من هم براي خودم اين حق را قائل مي‌شوم.

فشنگچي در مورد اينکه تيم ملي مي‌تواند در جام ملي موفق شود، بخصوص اينکه اردوي ما در آفريقاي جنوبي خوب برگزار نشد، اين شرايط براي تيم ملي سخت است با اين حال تيم ملي براي بازيکناني که به جام جهاني مي‌روند ويترين خوبي است واميدوارم که تيم ملي هم بتواند نتايج خوبي بگيرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 08:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن