تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيت آشور: کي‌روش را متقاعد خواهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيت آشور: کي‌روش را متقاعد خواهم کرد
مدافع ايراني وايت‌کپس از انگيزه بالاي خود براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل خبر داد.

مهرداد بيت آشور در ابتداي فصل جاري با جدايي از تيم سن خوزه به تيم وايت‌کپس ونکوور پيوست. او اين هفته‌ بايد برابر تيم سابق خود به ميدان برود.

مهرداد بيت آشور، مدافع ايراني وايت‌کپس درباره بازي با تيم سابق خود گفت: کمي براي من عجيب است. مطمئنا بازي احساسي براي من خواهد بود. سال‌ها در سن خوزه بازي کرده‌ام و درس خواندم. اکنون بايد برابر تيمي به ميدان بروم که سال‌ها در آنجا زندگي کرده‌ام. دوست داشتم در سن خوزه بمانم، اما آنها پول کافي براي پرداخت من را نداشتند و به همين خاطر مجبور شدم از اين تيم جدا شوم.

وايت‌کپس ، بيت آشور را با 177 هزار دلار از تيم سن خوزه خريداري کرد. او اکنون رهبر خط دفاعي تيمش محسوب مي‌شود و توانسته در بازي‌هاي اين تيم عملکرد بسيار خوبي از خود نشان دهد.

بيت آشور درباره حضورش در وايت کپس مي‌گويد: فوتبال هر چه باشد براي ما بازيکنان منبع درآمد محسوب مي‌شود. وقتي نتواني پول کافي از تيمت به دست بياوري، مجبور مي‌شوي تصميمي بگيريد که شايد خيلي دوست نداشته باشيد. دوستان زيادي در سن خوزه داشتم و قطعا جدايي از آنها براي من کار سختي بو‌د اما توانستم در تيم جديدم جا بيفتم و دوستان جديدي پيدا کنم. ايرانيان زيادي در ونکوور زندگي مي‌کنند و همه آنها استقبال خوبي از من کردند.

بيت آشور در رقابت‌هاي اين فصل ليگ آمريکا دو پاس گل براي هم تيمي‌هايش فراهم کرد. او درباره عملکرد خوب خود در تيم کانادايي مي‌گويد: هميشه به دنبال پيشرفت در بازي بودم. در يک سال گذشته توانستم نسبت به قبل پيشرفت‌هاي زيادي کنم. هر روز تمرين مي‌کنم و اميدوارم بتوانم پيشرفتم را ادامه دهم. من تابستان سال جاري اين فرصت را دارم که به همراه ايران در جام جهاني 2014 برزيل حاضر باشم. مي‌خواهم بهترين عملکردم را تا شروع جام جهاني از خود نشان دهم تا کارلوس کي‌روش را متقاعد کنم من را به جام جهاني 2014 برزيل ببرد. قطعا حضور در جام جهاني براي هر بازيکني يک اتفاق بزرگ محسوب مي‌شود.

وايت‌کپس ونکوور در هفته‌ هشتم ليگ آمريکا (MLS) اين هفته‌ برابر سن خوزه به ميدان مي‌رود؛ ديداري که براي بيت آشور تقابل با تيم سابق خود است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 08:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن