تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: برابر بايرن بي‌نقص بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: برابر بايرن بي‌نقص بوديم
سرمربي رئال‌مادريد با رضايت از نتيجه‌ کسب شده برابر بايرن‌ مونيخ، نمايش بازيکنان تيمش را کاملا بي‌نقص و عالي توصيف کرد.

رئال‌مادريد موفق شد با پيروزي پر گل چهار بر صفر در بازي برگشت برابر بايرن‌ مونيخ به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

کارلو آنچلوتي پس از پيروزي پر گل تيمش برابر بايرن‌ مونيخ گفت: نمايش بي‌نظيري از خودمان نشان داديم. تمام اعضاي تيم متحد بودند تا به فينال راه پيدا کنيم. از نمايش بازيکنانم کاملا راضي هستم؛ چرا که بازي بي‌نقصي را به نمايش گذاشتيم.

سرمربي ايتاليايي رئال‌مادريد در ادامه گفت: از نمايش بازيکنان تيمم اصلا شگفت‌زده نشدم. بازيکنانم امسال در اکثر بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا نمايش خوبي داشتند. اکنون همه ما خوشحال هستيم که توانسته‌ايم به فينال راه يابيم. برابر بايرن‌مونيخ نيمه نخست بسيار رويايي را پشت سر گذاشتيم. از بازيکنانمان تشکر مي‌کنم. 12 سال بود که مادريد نتوانست به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يابد و اکنون اين صعود براي همه ما خوشحال کننده است.

تنها نکته منفي بازي شب گذشته براي رئال دو اخطاره شدن ژابي آلونسو بود که باعث شد اين ها‌فبک اسپانيايي فينال ليسبون را از دست بدهد. سرمربي رئال‌مادريد درباره غيبت ها‌فبک تيمش در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت: ژابي خيلي بدشانس بود. او را درک مي‌کنم. با اين وجود مهم اين است که در فينال هستيم و بايد به خاطر او هم که شده به پيروزي برسيم.

کارلو آنچلوتي درباره اهميت پيروزي در بازي رفت برابر بايرن‌ مونيخ گفت: آن فقط يک پيروزي ساده بود. تيم قدرتمندي را حذف کرديم. آنها مدافع عنوان قهرماني بودند. تيم ما در مجموع دو ديدار بازي بهتري را به نمايش گذاشت و شايسته حضور در فينال بود. فکر نمي‌کنم برگزاري ديدار رفت در مادريد کمکي به صعود ما به ديدار فينال کرده باشد؛ چرا که در هر دو ديدار رفت و برگشت نگذاشتيم بازيکنان بايرن بازي هميشگي‌شان را به نمايش بگذارند.

سرمربي رئال مادريد درباره حضور تيمش در فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت: در فوتبال روزهاي تلخ و شيرين زيادي را پشت سر گذاشتم که اين تجربه انگيزه من براي فينال ليگ قهرمانان اروپا است. اين فينال براي هواداران رئال است. از اين که در اولين سال مربيگري‌ام توانستم با رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يابم بسيار خوشحالم. روز اول که به مادريد آمدم فهميدم که ليگ قهرمانان اروپا تا چه اندازه براي مسئولان تيم مهم است. اميدوارم که در ديدار فينال نيز مانند بازي با بايرن‌ مونيخ باشيم.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد در پايان درباره اين که دوست دارد که چه تيمي در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازي کند، گفت: نمي‌دانم در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي چه اتفاقاتي خواهد افتاد. چلسي تيمي باتجربه است و ما تيم بسيار قدرتمند. آتلتيکو مادريد نيز در اين فصل تيم قدرتمندي بوده است که در صدر جدول ليگا قرار دارد و روبه‌رو شدن با آنها نيز چالش مهمي براي ماست. مهم نيست با چه تيمي روبه‌رو مي‌شويم. در هر دو صورت بايد براي کسب پيروزي بجنگيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 08:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن