تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاپن یک میلیارد دلار به مسلمانان فیلیپین کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ژاپن یک میلیارد دلار به مسلمانان فیلیپین کمک می کند تهران - ایرنا - خبرگزاری کیودوی ژاپن روز سه شنبه از کمک تقریبا یک میلیارد دلاری ژاپن به مسلمانان ˈموروˈ در جنوب فیلیپین خبر داد.


این گزارش به نقل ازبیانیه آژانس همکاری های بین المللی ژاپن آورده است که در پی امضای قرارداد صلح میان دولت مانیل با مسلمانان معروف به گروه مورو ، توکیو در یک پروژه اقدام سریع یک کمک تقریبا یک میلیارد دلاری (100 میلیون ین) دراختیار مسلمانان این کشور قرار می دهد.
براساس این گزارش، کمک ژاپن می تواند دولت مانیل را برای ساخت اماکن چند منظوره خدمات رسانی عمومی، درمانی، آموزشی، انبارهای آذوقه و خشک کن های خورشیدی در مناطق آشوب زده میدنانائو یاری رساند تا از این طریق بتواند به تعهدات صلح با مسلمانان ساکن در این کشور بیشتر پایبند بماند.
یادآوری می شود که دولت مانیل در هفتم فروردین به میانجیگری ˈنجیب تون رزاقˈ نخست وزیر مالزی یک قرارداد جامع صلح با جبهه آزادیبخش مسلمانان مورو امضا کرد تا از این طریق به بیش از چهار دهه مبارزه اقلیت مسلمان فیلیپین برای استقلال پایان دهد.
مسلمانان فیلیپین طبق این قرارداد، به خود مختاری درمنطقه میندانائو دست می یابند و منافع این منطقه بین مسلمانان و دولت مرکزی فیلیپین تقسیم می شود.
مترجمام**1378**536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن