تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنا: استعفا و قهر نکرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بنا: استعفا و قهر نکرده‌ام
سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان گفت: نه استعفا و نه قهر کرده‌ام اما به دليل متفاوت بودن تفکراتم با اهالي فدراسيون شايد استراحتم کمي طولاني شود.

محمد بنا در خصوص مسابقات کشتي قهرماني آسيا و کسب مقام سومي در اين رقابت‌ها اظهار داشت: از نتايج تيم راضي هستم و به جز چند کشتي‌گير ساير نفرات عملکرد خوبي داشتند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: با شرايطي که داشتيم و با وجود ناداوري و باندبازي ساير تيم‌ها از تيم خودم راضي هستم و معتقدم نتيجه خوبي گرفتيم. در اين مسابقات کره‌اي‌ها، قزاق‌ها و ساير تيم‌ها يکي بودند و تنها از فدراسيون کشتي ما فردي آنجا حاضر نبود. حتي در مسابقات نيز فردي نبود و رئيس، نايب رئيس و دبير فدراسيون در محل مسابقات حضور نداشتند و اين براي تيم ما کمي بد بود. البته رئيس فدراسيون مشغله‌هاي خاصي دارد اما با اين حال نمي‌دانم چه بگويم.

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي در پاسخ به اين سوال که آيا تيم اعزامي به آسيا تحميلي بود يا خير، خاطرنشان کرد: اين تيم تحميلي نبود و زماني که فدراسيون مي‌گويد فرآيند بايد رعايت شود بايد اينگونه شود و من فرآيند را کامل رعايت کردم. اين چيزي است که در کشتي آزاد هم کامل رعايت نشده ولي من آن را رعايت کردم تا حرف و حديثي بوجود نيايد. در کشتي آزاد گفته شد که ترکيب جام جهاني هم تاثيرگذار بود اما من دست به ترکيب نزدم.

بنا عنوان کرد: من از خداحافظي بدم مي‌آيد اما مردم بايد بدانند که نمي‌توان دست کسي را بست و داخل دريا انداخت تا شنا کند. به ما کوچکترين امکاناتي ندادند. با نداري‌ها مي‌توان ساخت اما برخي از مسائل قابل هضم نيست. براي من تفکرات خودم مهم است و با آن زندگي مي‌کنم. از سوي ديگر مسئولان فدراسيون نمي‌توانند از قانون عبور کنند و به تمام قوانين جامه عمل مي‌پوشانند؛ پس با من نمي‌توانند کنار بيايند. البته من نمي‌توانم بگويم قهر مي‌کنم و تنها روش اين افراد را قبول ندارم. اگر آنها بتوانند با رويه من کار کنند حرفي نيست و نظر نهايي را آنها خواهند داد.

وي گفت: اين تيم براي من استرس زيادي داشت و اکنون مغز من نمي‌کشد. اگر مسئولان دوست داشتند خواهم ماند. خيلي وقت است مي‌گويم انتخاب نهايي من با اين افراد متفاوت است و من هم نمي‌توانم در چنين شرايطي کشتي‌گيران را براي حضور در انتخابي تيم ملي آماده کنم.

بنا در پاسخ به اين سوال که چه زماني به اردو خواهيد رفت، به تسنيم گفت: معلوم نيست چه زماني به اردو بروم؛ البته اين به معناي خداحافظي و قهر من نيست اگر چه فرد «قهرقهروي» هستم! من هم مانند ساير مربيان 48 ساعت استراحت مي‌کنم و پس از آن اگر مسئولان بتوانند با شرايط من کنار بيايند اعلام مي‌کنند و در غير اينصورت شايد استراحت من طولاني شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/02/09 19:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن