تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی سابق اینتر جانشین مانچینی در گالاتاسرای ترکیه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی سابق اینتر جانشین مانچینی در گالاتاسرای ترکیه می شود آنکارا - ایرنا - روزنامه ˈملیتˈ چاپ ترکیه، امروز (سه شنبه) نوشت: ˈمیرسئا لوچسکوˈ سرمربی سابق تیم اینترمیلان ایتالیا از تابستان امسال جانشین ˈروبرتو مانچینیˈ در تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه می شود.


به گزارش ایرنا، روزنامه ملیت به نقل از ˈمیرسئا ساندوˈ رییس سابق فدراسیون فوتبال رومانی نوشت: مذاکرات اولیه بین باشگاه گالاتاسرای و لوچسکو صورت گرفته است و بزودی قراردادی بین دو طرف به امضا خواهد رسید.
وی با عنوان اینکه میرسئا لوچسکو 68 سال دارد، افزود: وی از نظر جسمانی تا چهار سال دیگر می تواند سرمربیگری کند.
رسانه های ترکیه روز یکشنبه گذشته از ورود بی سر و صدای میرسئا لوچسکو سرمربی سابق اینترمیلان به شهر استانبول و احتمال همکاری وی با تیم گالاتاسرای ترکیه خبر داده بودند.
میرسئا لوچسکو پیشتر در تیم گالاتاسرای سرمربی بوده و برای مردم ترکیه نام آشناست.
روزنامه حریت نوشت: ترجیح اول مسوولان گالاتاسرای برای جانشینی روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی فعلی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه ˈلوچسکوˈ است و وی نیز به دلایل ناآرامی ها در اوکراین ترجیح می دهد در ترکیه فعالیت کند.
اخیرا در پی شکست های پی در پی گالاتاسرای، احتمال کناره گیری مانچینی از این تیم در رسانه های ترکیه مطرح شده است.
مانچینی چندی پیش در این باره گفت: در فصل جاری در گالاتاسرای می مانم ولی مربیگری تیم آ.ث میلان در فصل های آینده می تواند مطرح شود.
روبرتو مانچینی گفت: فعلا قصد ترک تیم گالاتاسرای ترکیه را ندارد.
وی افزود: هنوز در مورد آینده چیزی نمی دانم و اگر در فصل های آینده با میلان به توافق برسم، هیچ مانعی برای قبول مربیگری این تیم وجود ندارد.
وی که سابقه مربیگری تیم منچسترسیتی انگلیس را نیز در پرونده کاری خود دارد، در باره احتمال بازگشت به اینترمیلان گفت: فکر نمی کنم به اینترمیلان بازگردم، در این باشگاه تغییرات زیادی به وجود آمده است و با این شرایط منطقی نیست که به بازگشت به این تیم فکر کنم.
خاورم. ** 2010 ** 230
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن