تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره امور شهرها بايد به شوراها واگذار شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۱ب.ظ)
رئيس شوراي اسلامي شهر قم: اداره امور شهرها بايد به شوراها واگذار شود رئيس شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينکه هيچ کجاي دنيا شورا فقط ناظر نيست گفت: دولت در کشورهاي توسعه يافته سياست‌هاي کلان را پيگيري مي‌کند و اداره شهر بر عهده شوراها قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد آتش زر در همايش روز ملي شوراها با بيان اينکه مشورت امري قرآني است اظهار کرد: پيامبر (ص) معصوم بود ولي خداوند او را به مشورت امر مي‌کند.
وي با بيان اينکه مهم‌ترين وجه مشورت دخالت دادن مردم در حکومت است گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران بر اساس مشورت استوار است و رهبر، رئيس جمهور و نمايندگان مجلس را مردم انتخاب مي‌کنند.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم بيان کرد: اين نظام شورايي بايد به بدنه مردم نيز منتقل شود و بهترين وسيله شوراها هستند و با تکيه بر کار و خرد جمعي مي‌توانيم در اداره امور موفق شويم.
وي با اشاره به موفقيت‌هاي جمعي ورزشي در سال‌هاي اخير گفت: در گذشته در کارهاي جمعي موفق نبوديم ولي امروز از نظر کار و فکر جمعي در حال پيشرفت هستيم و نمونه آن را در موفقيت‌هاي ورزشي در رشته‌هاي جمعي که در سال‌هاي اخير کسب کرده‌ايم مي‌توان مشاهده کرد.
آتش زر با انتقاد از اصلاح قانون‌ در سال‌هاي اخير تاکيد کرد: هر زماني که خواسته‌اند قانون را اصلاح کنند بخشي از اختيارات شورا حذف شده است.
وي با بيان اينکه هيچ کجاي دنيا شورا فقط ناظر نيست گفت: دولت در کشورهاي توسعه يافته سياست‌هاي کلان را پيگيري مي‌کند و اداره شهر بر عهده شوراها قرار دارد و اميدوارم که ما هم کم کم به اين سمت حرکت کنيم.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به همکاري مسئولين قم با شوراها عنوان کرد: ما تا کنون مشکلي با مسئولين قم نداشته‌ايم و مسئولين تمام تلاش خود را براي همکاري با شوراها انجام داده‌اند.
وي با اشاره به اهميت تشکيل شوراياري‌ها گفت: شوراياري‌ها را کم کم از مساجد فعال با محوريت امام جماعت شروع کرده و سعي مي‌کنيم که از اين طريق مشکلات مردم به ما منتقل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن