تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812866181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم خیرشهرستان بوشهر6 میلیارد ریال به صندوق های صدقات واریزکردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مردم خیرشهرستان بوشهر6 میلیارد ریال به صندوق های صدقات واریزکردند خبرگزاری پانا : مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر ازواریز 6 میلیاردو 332 میلیون و 881 هزارو 150 ریالی مردم این شهرستان به صندوق های صدقات این نهاد در سال گذشته خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 17:39

  به گزارش خبرگزاری پانا ، علی حیدری مدیر کیته امداد شهرستان بوشهر گفت: مردم خیر و نوع دوست این شهرستان این مقدار کمک نقدی را در سال 92 به صندوق های صدقات کمیته امداد واریز کرده اند.
  وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان بوشهر در کمک به نیازمندان از طریق کمیته امداد، افزود: با اعتماد سازی بین آهاد مردم و تلاش های همه جانبه پرسنل این نهاد مقدار کمک های مردم درمقایسه با سال 91 رشد 20 درصدی را داشته است.    



بازدید : 14







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن