تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي سامانه DVOR/DME فرودگاه ياسوج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۲ب.ظ)
راه‌اندازي سامانه DVOR/DME فرودگاه ياسوج با تلاش متخصصان و كارشناسان اداره‌كل ارتباطات و ناوبري سامانه DVOR/DME در فرودگاه‌ ياسوج نصب و راه‌اندازي شد.
به ‌گزارش خبرگزاري موج، مديركل ارتباطات و ناوبري اين شركت گفت: سامانه DVOR/DME در راستاي ارتقاي سرويس هوانوردي راه‌اندازي شده و هم‌اكنون آماده آزمايش پروازي(فلايت چك) است.
بهمن باقري افزود: سيستم كمك‌ناوبري DVOR/DME مدل MOPIENS ساخت كشور كره‌جنوبي است و در كانترپوز آن از قطعات باقي‌‌مانده كانترپوز سابق شركت THALES استفاده شده و از همين رو صرفه‌جويي ارزي و ريالي در پي داشته است.
وي هزينه اجراي اين پروژه را 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌هاي كشور اعلام كرد و گفت: اين هزينه براي خريد دستگاه وCivil Work صرف شده است.
به‌ گفته باقري با تلاش متخصصان ايراني به ميزان 120 نفر روز، 100 هزار يورو صرفه‌جويي ارزي در خريد تجهيزات و دو ميليارد ريال صرفه‌جويي ريالي در نصب اين سامانه صورت گرفته است.
گفتني است؛ سيستم كمك‌ناوبري DVOR/DME موجب ارتقاي سطح سرويس هوانوردي و افزايش سطح خدمت‌رساني به مسافران هوايي مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن