تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان سرمایه های فرهنگی و اجتماعی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امیر فرماندهی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر : معلمان سرمایه های فرهنگی و اجتماعی هستند خبرگزاری پانا: امیر فرماندهی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: دقایقی پیش در نشست صمیمی با وزیر آموزش و پرورش گفت : توسعه هر کشوری به آموزش و پرورش آن بستگی دارد و شاه کلید قفل های توسعه کشور دردستان آموزش و پرورش است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 16:02



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا ، امیر فرماندهی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر دریادار دوم حکیمی دقایقی پیش در نشست صمیمی با وزیر آموزش و پرورش گفت : شاه کلید قفل های توسعه کشور در دستان آموزش و پرورش است.
وی با بیان این که توسعه هر کشوری به آموزش و پرورش آن بستگی دارد اظهار داشت:باید با فرهنگ سازی به این مهم توجه ویژه گردد.
 
وی فرهنگیان را اسوه های ایثار و فداکاری دانست و خاطر نشان کرد : به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما فضای تعلیم و تربیت به سوی معنویت حرکت می کند، در حالی که روش دین شناسی در آموزش و پرورش قبل از انقلاب وجود نداشت.
 
دریادار دوم خرداد حکیمی افزود: معلمان سرمایه های فرهنگی و اجتماعی هستند.
 
وی در پاسخ به تقدیر و تشکر وزیر آموزش و پرورش در فراهم نمودن بستر مناسب جهت تشکیل همایش تجلیل از معلمان گفت: دانشگاه علوم دریایی نوشهر در حد بضاعت خود از فرهنگیان عزیز حمایت خواهد کرد و خدمت معلمان خواهیم بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن