تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 44درصدي سرقت خودرو در خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۴ب.ظ)
فرمانده انتظامي خرم آباد خبر داد: افزايش 44درصدي سرقت خودرو در خرم آباد فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد گفت: از ابتداي سالجاري تاکنون سرقت خودرو در اين شهرستان 44 درصد افزايش داشته است .
به گزارش خبرگزاري موج، ،سرهنگ حسين نجفي در جمع خبرنگاران اظهارداشت: وقوع در جرايم در خرم آباد از ابتداي سالجاري تاکنون 29 درصد کاهش داشته است ،وي افزود : شهرستان خرم آباد در ايجاد مباحث امنيتي از طرف شهروندان نيازمند فرهنگسازي بيشتر در راستاي ايجاد ايمني و رعايت نکات حفاظتي مالکان است .
وي با اشاره به اينکه بيشترين سرقت خودرو در مواردي است که نکات حفاظتي از سوي مالکان خودرو رعايت نشده است ،اظهار داشت: در اين راستا نيروي انتظامي در اين مدت 108 درصد افزايش کشف داشته است که تمام خودرو هاي سرقت شده با تلاش نيروي انتظامي خرم آباد کشف شده است .
وي با تاکيد بر اينکه آمار کشفيات خودروهاي سرقتي ، نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزايش داشته است ،تصريح کرد : تلاش نيروي انتظامي شهرستان خرم آباد سرقت منزل 28 درصد،سرقت مغازه 26 درصد ،سرقت موتور سيکلت 44 درصد کاهش داشته است .
سرهنگ نجفي عنوان کرد : همچنين سرقت در اماکن خصوصي و دولتي با 58 درصد ،سرقت احشام 26 درصد ،لوازم خودرو 32 و کيف قاپي 29 درصدکاهش مواجه شده است .
وي از آمادگي کامل پليس پيشگيري براي همکاري با رسانه‌ها در زمينه آموزش مردم براي پيشگيري از جرم خبر دادو گفت:خبرنگاران رسانه هاي گروهي نقش اساسي در تحقق اهداف و ماموريت هاي نيروي انتظامي دارند.
وي درادامه افزود:مهمترين رسالت خطير اصحاب رسانه همان روشنگري ،اطلاع رساني به موقع ، شفاف و صحيح مي باشد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن