تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798448337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنانی که علی دایی آنها را می خواهد / بازیکنانی که از پرسپولیس می روند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بازیکنانی که علی دایی آنها را می خواهد / بازیکنانی که از پرسپولیس می روند
ظاهرا علی دایی از حدود 10 روز قبل لیست مد نظر خود را تهیه کرده و در اختیار محمد پنجعلی قرار داده است.گفته می شود دایی خواستار این است تا اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کند و تغییرات اندکی داشته باشد



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز،  به احتمال فراوان علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس خواهد ماند و طبق قراردادش به دنبال هدف سال دوم خود می رود که قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیاست.
برای رسیدن به این اهداف البته که تیم تحت اختیار او جدا از حل مشکلات مالی و دغدغه های بیرون از زمین در چمن سبز کیفیتی به مراتب بهتر از تیم فصل اخیر داشته باشد.علی دایی در لیگ چهاردهم از تیمش قهرمانی می خواهد اما طبیعی است که برای رسیدن به این هدف بزرگ  ابزار مناسبی در اختیار داشته باشد.
 
ظاهرا علی دایی از حدود 10 روز قبل لیست مد نظر خود را تهیه کرده و در اختیار محمد پنجعلی قرار داده است.گفته می شود دایی  خواستار این است تا اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کند و تغییرات اندکی داشته باشد چه اینکه تغییرات گسترده در ترکیب پرسپولیس که تقریبا هرفصل گریبانگیر این تیم می شود برای مربیان این تیم مشکل ساز شده  و ناهماهنگی ها  و ناآگاهی بازیکنان جدید  از شرایط  تیم بزرگی مثل پرسپولیس در هفته های ابتدایی ،تیم را با مخاطراتی جدی مواجه می کند.
حالا سوال این است که دایی از تیم  سال قبل خود چند نفر را می خواهد  و به جدایی کدام یک از بازیکنانش رضایت می دهد.گفته می شود در بین بازیکنان فصل قبل پرسپولیس تقریبا همه مورد قبول دایی هستند و شاید تنها نفراتی مثل فرزاد حاتمی،سیدصالحی و دهنوی  راحت جدا شوند.البته نکته مهم اینجاست که  حتی اگر دایی راضی به  حفظ همه بازیکنانش باشد باید دید کدام یک از بازیکنانی که قرارداد ندارند  حاضر می شوند در پرسپولیس بمانند.
در این میان به نظر می رسد سرنوشت  برخی بازیکنان به  تصمیم هم تیمی هایشان مربوط می شود.مثلا اگر نیلسون بماند،رضا محمدی همچنان دوست دارد در کنار دوست صمیمی اش  حتی به عنوان مشوق روی نیمکت و تمرین ها  بماند و کنار کوریا باشد.امیر عابدزاده البته می خواهد برود جایی که بازی کند و جدایی او قریب الوقوع است.
در خط دفاع سرنوشت رضا نورمحمدی به  دو هم  پستی قدرش محسن بنگر و سیدجلال  بستگی دارد به طوری که اگر  سیدجلال و بنگر در تیم بمانند بعید است نورمحمدی در پرسپولیس بماند.تازه این در حالی است که خانزاده هم شایدبه پرسپولیس برگردانده شود.سرنوشت میثم حسینی هم ظاهرا وابسته به مهرداد پولادی است.اگر بعد از جام جهانی پولادی از پرسپولیس جدا شد میثم حسینی هم راحت قراردادش را تمدید  خواهد کرد.
در خط میانی هم  اگر دهنوی از پرسپولیس جدا شود دایی  باید دنبال یک هافبک دفاعی ششدانگ مثل مهدی کیانی باید باشد  و البته یک بازیکن جوان و قابل را در این پست جذب کند تا در کنار کفشگری و حقیقی بازی دهد و به کمبود بازیکن برنخورد.
جلوتر که می رویم اوضاع کمی ساده تر به نظر می رسد.صادقیان،عالیشاه،عباس زاده  در پرسپولیس ماندنی اند.البته به غیر از صادقیان دو نفر دیگر با باشگاه قرارداد دارند  و در مورد پیام هم اگر او در ایران بماند – که احتمالش زیاد است – برای همین پرسپولیس بازی خواهد کرد.
در مورد علی عسگری ،محمد نوری و خلعتبری  شاید نتوان  به صراحت صحبت کرد.البته با بقای دایی در راس کادر فنی به احتمال زیاد نوری در پرسپولیس ماندنی خواهد شد؛به عبارتی برای نوری چه جایی بهتر از پرسپولیس؟
در مورد علی عسگری اما بازگشت میلاد غریبی  و حفظ محسن مسلمان شاید  برایش نگران کننده باشد  چرا که آنها در بال های چپ و راست عرصه را بر عسگر تنگ می کنند. شاید اگر قرار باشد او به اندازه فصل اخیر در ترکیب قرار بگیرد ماندن در پرسولیس به صلاحش نیست و اگر غریبی برگردد و بقیه بال ها ی تهاجمی در تیم بمانند دایی هم با جدایی این بازیکن مخالفتی نداشته باشد.اوضاع و احوال خلعتبری را هم که همه می دانند.اگر او مجبور به بازگشت به امارات نباشد  و البته پیشنهاد های خوب داخلی وسوسه اش نکند  در پرسپولیس ماندنی خواهد شد چرا که دایی به توانایی هایش اعتقاد کامل دارد .
در خط حمله احتمال ماندن سیدصالحی و فرزاد حاتمی زیاد نیست و علی دایی هم ظاهرا با رفتن آنها موافق است در حالی که با ماندن عباس زاده و برگرداندن یونس  شاکری یک مهاجم خوب جذب شود؛یکی مثل محمد غلامی یا رضا نوروزی.بازگرداندن هادی نوروزی از نفت هم می تواند انتخاب دیگری برای  دایی باشد.
روی هم رفته تمام این حرف ها در گمانه زنی است چرا که دایی و اطرافیانش لیست درخواستی و لیست سیاه او را لو نمی دهند و باشگاه هم هنوز وارد نقل  انتقالات نشده.فقط باید منتظر ماند؛شاید از یکی دو روز دیگر خبرها در این حوزه کمی داغتر شود. آی اسپورت 116
 




۰۹/۰۲/۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن