تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805479576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جام جهاني فقط به صعود فکر مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۱۸ق.ظ)
کي روش در گفتگو با رويترز: در جام جهاني فقط به صعود فکر مي کنيم کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي کشورمان که اين روزها همراه با اين تيم در اردوي آفريقاي جنوبي به سر مي برد در گفت و گو با خبرگزاري رويترز از اميد و تلاش براي صعود به عنوان هدف اصلي تيم ملي در جام جهاني حرف به ميان آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي ايران تابستان سال جاري چهارمين حضورش در جام جهاني را تجربه خواهد کرد.
شاگردان کارلوس کي‌روش در گروه F اين رقابت‌ها با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين همگروه هستند و در اولين ديدار خود شانزدهم ژوئن(26 خرداد) با نيجريه پيکار خواهد کرد.
خبرگزاري رويترز در گزارشي به بررسي تيم ملي فوتبال ايران پرداخته که در زير مي‌خوانيد:
سه سال حضور کارلوس کي‌روش روي نيمکت تيم ملي ايران به احتمال زياد در پايان جام جهاني 2014 برزيل به اتمام مي رسد و اين مربي نيمکت سرمربيگري ايران را ترک خواهد کرد. بعيد به نظر مي‌رسد ايران بتواند در جام جهاني نتايج خوبي کسب کند. در شرايطي که ايران خودش را براي جام جهاني آماده کرده به نظر مي‌رسد کار کارلوس کي‌روش خيلي زود پس از جام جهاني با ايران به پايان مي‌رسد.
کي‌روش با وجود صعود ايران به جام جهاني 2014 با انتقادهاي زيادي در داخل کشور مواجه شده است. سرمربي 61 ساله که سابقه نشستن روي نيمکت تيم‌هايي همچون رئال مادريد و منچستريونايتد را در کارنامه خود دارد با شرايط سختي پيش از جام جهاني 2014 مواجه بوده است.
کي‌روش پيش از حضور در تيم ملي ايران سال‌ها دستيار سرآلکس فرگوسن در باشگاه منچستريونايتد بود. او آنقدر در منچستريونايتد عملکرد خوبي داشت که سرآلکس فرگوسن در کتاب زندگينامه خود درباره اين مربي موزامبيکي الاصل نوشت: کي‌روش براي من مربي بسيار ويژه‌اي بود. تنها مي‌توانم بگويم که او يک مربي بسيار ويژه براي من محسوب مي‌شود. او خيلي به من نزديک بود و خيلي از مواقع در تمرينات بازيکنان را هدايت مي‌کرد.
به هيچ وجه جاي شگفتي نيست که کي‌روش مورد تمجيد فرگوسن قرار گرفته باشد. او اکنون در مقابل منتقدانش در ايران ايستاده است. در روزهاي اخير کي‌روش با مديران و مربيان چند تيم ايراني دچار اختلاف نظر شده است؛ اختلاف نظري که مي‌تواند به ضرر ايران تمام شود.
کي‌روش آخرين بار توانست در ديداري بسيار حساس کره جنوبي را شکست دهد. آن هم در حالي که جنگ لفظي شديدي با سرمربي اين تيم داشت.
ايران در آن ديدار قدرت دفاعي تيمش را به خوبي نشان داد و توانست در نهايت با گل رضا قوچان نژاد به پيروزي ارزشمندي دست يابد و بالاتر از کره جنوبي حضورش را در جام جهاني 2014 برزيل قطعي کند.
کي‌روش در پايان بازي به سمت نيمکت کره جنوبي رفت و با حرکت دست برابر سرمربي کره به خوشحالي پرداخت. او مرد بسيار احساساتي است. خيلي‌ها معتقدند کي‌روش تنها مربي با تجربه‌اي است که از تجربه خود استفاده مي‌کند.
سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران در گفت و گو با خبرگزاري رويترز مي‌گويد: "طي سه سال گذشته با مشکلات زيادي در فوتبال ايران مواجه بودم. اما ايران مهم‌ترين موضوع را در فوتبال جهان نشان داده و آن هم شور و اشتياق زياد مردم اين کشور است. اگر در کشورتان شور و شوق فوتبال داشته باشد، هميشه به سود شما خواهد بود. ما با کمک همين شور و شوق بوديم که توانستيم به جام جهاني 2014 برزيل راه يابيم. کشورهاي کمي را در دنيا داريم که براي بازي‌هاي تيم‌هاي ملي‌شان 80 – 90 و 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه برود. ايران اين ويژگي را دارد. حتي دو تيم باشگاهي ايران نيز براي بازي‌هاي خانگي‌شان 50 تا 100 هزار هوادار را به ورزشگاه‌ مي کشانند. اين فوق‌العاده‌ است. ما براي مردم کار مي‌کنيم. اين به همين خاطر است که شغل مربيگري از نظر من به عنوان بهترين شغل دنيا است. "
کي‌روش در تيم ملي ايران رضا قوچان نژاد را به ترکيب خود اضافه کرد؛ کسي که در کودکي به هلند مهاجرت کرد و حتي سابقه بازي در تيم جوانان هلند را نيز در کارنامه خود دارد.
اين مهاجم در ديدارهاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و گل‌هاي مهمي را به ثمر رساند تا ايران صعودش به جام جهاني را تجربه کند. علاوه بر قوچان نژاد ، اشکان دژاگه، مهرداد بيت آشور و دانيل داوري ديگر بازيکناني هستند که کارلوس کي‌روش آنها را به تيم ملي ايران دعوت کرده است.
کي‌روش از ايران تيمي منسجم و دفاعي ساخته که سخت گل مي‌خورد.
ايران در جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين همگروه است و در اولين ديدار خود با نيجريه پيکار خواهد کرد.
کارلوس کي‌روش درباره حضور در جام جهاني 2014 برزيل مي‌گويد : " به آنجا مي رويم و تنها به يک چيز فکر خواهيم کرد و آن هم صعود به دور دوم خواهد بود. مي‌دانم که اين هدف واقع بينانه‌اي نيست و براي فوتبال ايران به يک رويا شبيه است. اما من دوست دارم به اين مهم دست پيدا کنم. نمي‌توانم راه ديگري براي افزايش اعتماد به نفس بازيکنان ايراني داشته باشم. تنها اميدوارم که بتوانم بازيکنان ايراني را آماده کنم تا در جام جهاني 2014 برزيل به دور دوم راه يابيم".













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن