تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان کشتی آزاد آسیا:کشتی ایران حرف اول را در جهان می زند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان کشتی آزاد آسیا:کشتی ایران حرف اول را در جهان می زند ملایر-ایرنا- قهرمان کشتی آزاد آسیا گفت: هم اکنون کشتی ایران حرف اول را در دنیا می زند و روند رو به رشدی دارد.


به گزارش ایرنا ˈمیثم مصطفی جوکارˈ عصر دوشنبه در آیین استقبال مردم و مسوولان ملایر از این قهرمان ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسب مقام های قهرمانی ایران در جام جهانی، مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی مجارستان، گواه روند رو به رشد ایران در عرصه کشتی است.
قهرمان آزاد کار کشتی ایران افزود: سطح مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا در قزاقستان خوب بود که تمرینات مستمر و فشرده ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم و توانستیم با کمک خدا و دعای مردم، حریفان خود را شکست داده و قهرمان آسیا شویم.
مصطفی جوکار بیان داشت: در این مسابقات چهار کشتی با کشتی گیرانی از کشورهای عراق، چین، ازبکستان و قزاقستان گرفتم و با کسب چهار پیروزی، مدال طلای این دوره از مسابقات را توانستم کسب کنم.
وی ادامه داد: هدف بعدی من حضور در بازی های جهانی و کسب مدال طلا برای کشور و شهرم است.
این قهرمان کشتی ملایر گفت: امیدوارم بار دیگر در کنار تیم ملی کشتی، بتوانم در بازی های آسیایی مدال کسب کنم.
مصطفی جوکار افزود: یکماه آینده مسابقات انتخابی تیم ملی را در پیش رو داریم که امید است با انجام کشتی های حرفه ای، برای بازی های آسیایی و جهانی ملی پوش شوم.
وی خاطرنشان کرد: از هیات کشتی استان همدان انتظار داریم ما را در مقابل فدراسیون حمایت کنند و بیشتر به ما بها بدهند و برای کشتی پشتوانه سازی کنند تا کشتی استان بیش از گذشته پیشرفت کند.
رییس هیات کشتی ملایر نیز در جمع خبرنگاران گفت: به طور حتم، از قابلیت ها و توان پهلوانان کشتی ملایر همچون صادق گودرزی و میثم مصطفی جوکار، برای ادامه روند قهرمانی استفاده خواهیم کرد.
ˈداریوش صفاریˈ افزود: کسب مقام اول آسیایی کشتی آزاد توسط میثم مصطفی جوکار، عامل محرک و انگیزه ای مهم برای کشتی گیران و سایر افرادی است که می خواهند وارد این رشته ورزشی شوند.
وی اظهار داشت: با توجه به مصدومیت صادق گودرزی قهرمان المپیک و کناره گیری وی از میادین کشتی، کشتی ملایر روند رو به نزولی را داشت که با کسب مقام قهرمانی کشتی آزاد توسط میثم مصطفی جوکار، از بعد فنی و انگیزشی، تاثیرات عمیق و اساسی در ورزش کشتی ملایر خواهد داشت.
وی ادامه داد: به طور حتم، از قابلیت قهرمانان شهرستان و تیم های مختلف استفاده می کنیم و با هماهنگ کردن ارتباط قهرمانان با کشتی گیران این شهر، دانش فنی آنها نیز بین کشتی گیران منتقل خواهد شد.
صفاری تاکید کرد: افرادی که در این رشته ورزشی فعالیت می کنند و در آینده می خواهند به این رشته روی آورند، باید از توان و ظرفیت قهرمانان و پهلوانان کشتی، به عنوان یک مسیری محکم برای پیمودن راه قهرمانی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه ملایر سالانه قهرمانان و مدال آورانی را در میادین جهانی و المپیک دارد، افزود: نیاز است مسوولان استان و شهرستان، هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان، حمایت همه جانبه ای را از این قهرمانان داشته باشند تا با دلگرمی در مسیر المپیک و جهان گام بردارند.
رییس هیات کشتی ملایر از قهرمانان کشتی این شهرستان درخواست کرد: همواره برای ارتقای سطح کشتی ملایر، ارتقای جایگاه خود و کسب مدال های بیشتر تلاش کنند و هیات شهرستان، مربیان و کشتی گیران ملایر را از نظرات خود بهره مند کنند.
صفاری خاطرنشان کرد: هیچگاه حمایت خود را از کشتی گیران ملایر و استفاده از قابلیت قهرمانان دریغ نمی کنیم و به دنبال جذب اسپانسر برای حضور کشتی ملایر در لیگ کشوری هستیم.
میثم مصطفی جوکار در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا در قزاقستان، با کسب مدال طلا قهرمان آسیا شد.
576/7528
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن