تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817737917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموریت غیر ممکن کی روش برای ساکت کردن منتقدان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ماموریت غیر ممکن کی روش برای ساکت کردن منتقدان تهران - ایرنا- خبرگزاری رویترز در فاصله 44 روز مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، هدف کارلوس کی روش برای صعود ایران به دور دوم این رقابت ها را ماموریتی غیر ممکن برای ساکت کردن منتقدانش دانست.


به گزارش این خبرگزاری، سه سال پر تلاطم حضور کی روش در تیم ملی ایران احتمالا بعد جام جهانی به پایان می رسد. جایی که تلاش می کند برای نخستین بار تیم ملی را به دور دوم برساند و همه منتقدانش را ساکت کند.
وی در این مدت با وجود این که توانسته ایران را برای چهارمین بار راهی جام جهانی کند، تاکتیک ها و انتخاب بازیکنانش در تیم به طور مداوم زیر ذره بین قرار داشته است.
اما این مربی 61 ساله که سابقه مربیگری در تیم های پرتغال، آفریقای جنوبی و رئال مادرید را دارد و برای مدتی نیز در منچستریونایتد دستیار الکس فرگوسن افسانه ای بود، هرگز به باورهای حرفه ای خود تردید راه نداده است.
فرگوسن در کتاب زندگی نامه خود که اکتبر سال گذشته منتشر شد به تمجید از وی پرداخته و نوشته است: کی روش برلیان بود. مردی برجسته و باهوش که حضورش برای من خوب بود. نزدیک ترین فردی که بدون کسب قهرمانی می توانید در کنار او سرمربی منچستریونایتد بمانید.
بنابراین تعجبی ندارد کسی که توانسته فرگوسن را شیفته خود کند، در مقابل انتقاد رسانه های ایران، برای به دست آوردن بازیکنان خود با سرمربیان تیم های باشگاهی بجنگد و به دلیل درگیری علنی با همتای خود در تیم ملی کره جنوبی قبل از آخرین بازی مقدماتی جام جهانی، مورد تشویق همه قرار بگیرد.
اتفاقی که ژوئن گذشته در اولسان روی داد، جنبه های مثبتی را که کی روش وارد تیم ملی کرده است، نشان داد.
تیم ایران در آن بازی در برابر عملکرد خلاقانه کره جنوبی ابتدا دفاعی محکم را به نمایش گذاشت و سپس به وسیله رضا قوچان نژاد صاحب گل شد و با برتری یک بر صفر جواز صعود به برزیل را گرفت.
کی روش با خوشحالی که از این پیروزی نشان داد، ثابت کرد که همچنان حاضر است مشتاقانه برای رسیدن به موفقیت از جان گذشتگی کند و هرگونه اتهامی را در مورد این که او یک مربی پا به سن گذاشته و به دنبال پول است ،بر طرف کرد.
او در مراسم قرعه کشی جام ملت های 2015 آسیا که ماه مارس برگزار شد، گفت: ایران در سه سال گذشته با وجود تمام دشواری ها مهمترین چیز در فوتبال دنیا را که همان عشق به فوتبال است نشان داد. عشق به فوتبال همواره بهترین نقطه شروع است. ما با همین عشق و علاقه بازیکنان و هواداران توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. کشورهای زیادی در دنیا نیستند که در مقابل 80، 90 و یا 100 هزار تماشاگر بازی کنند. اما در ایران وقتی دو تیم بزرگ در ورزشگاه آزادی بازی می کنند، هزاران نفر از شب قبل به ورزشگاه می روند. این فوق العاده است. ما برای مردم کار می کنیم و به همین دلیل مربیگری تیم ایران یکی از جذاب ترین کارهایی بوده که در زندگی انجام داده ام.
گل قوچان نژاد به کره جنوبی یکی از 9 گل او از زمان آغاز حضورش در تیم ملی ایران بود. او که در تیم زیر 19 سال هلند بازی کرده بود، بزرگترین موفقیت کی روش در جذب استعدادهای خارج از ایران برای حل مشکلات دفاعی تیم ایران و دمیدن نفسی تازه به این تیم بود که یکی از بزرگترین بازیکنان خود یعنی علی کریمی را به دلیل خداحافظی در مسابقات مقدماتی از دست داد.
کی روش علاوه بر وی اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم جوانان آلمان و فعلی فولام، دانیل داوری و مهرداد بیت آشور را هم به ترکیب بازیکنان خود افزود تا خلاقیت تیم را بالا ببرد.
این رویکرد محتاطانه به تیم ایران برای شکست تیم های قطر، لبنان و کره جنوبی کمک کرد اما آزمون اصلی کی روش جام جهانی و بازی با تیم های آرژانتین، بوسنی و نیجریه خواهد بود.
وی در این مورد افزود: ما با یک تفکر به جام جهانی می رویم. صعود به دور دوم. گرچه می دانم این هدف واقع بینانه و منطقی نیست اما راه دیگری برای جلب توجه اطرافیان ندارم. حالا این که به این هدف برسیم یا نه داستان دیگری خواهد بود.
تنها پیروزی ایران در جام جهانی به برد مقابل آمریکا در جام جهانی 1998 بر می گردد بنابراین هرگونه پیروزی در برزیل می تواند بدون شک بزرگترین دستاورد مربیگری کی روش باشد.
ورزشی**9126**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن