تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام معتکفین آذربایجان غربی از 10 اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با اول رجب/ آغاز ثبت نام معتکفین آذربایجان غربی از 10 اردیبهشت خبرگزاری پانا: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام معتکفین آذربایجان غربی از 10 اردیبهشت همزمان با اول رجب خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 08:10

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام سید محمد فخری با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال علاوه بر ثبت‌نام حضوری از معتکفین در دفاتر تبلیغات اسلامی سراسر استان ثبت‌نام اینترنتی نیز به صورت آزمایشی انجام می‌شود.  
وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور پر شور در مراسم اعتکاف و احیای این سنت حسنه،‌ اظهار داشت: امسال محل برگزاری اعتکاف بانوان در محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه و برادران نیز در مسجد امام حسین (ع) شهرک بهداری بوده و در سایر شهرستان‌ها نیز بر اساس هماهنگی‌ها تعیین می‌شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، سخنرانی دینی، تشکیل حلقه‌های مختلف قرآنی، برگزاری کلاس اخلاق، گفتمان دینی، ختم قرآن، حلقه‌های معرفت و مسابقه کتاب‌خوانی را از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف امسال اعلام کرد.
 
وی تصریح کرد: با مقدمه اعتکاف می‌توان در طول سال همچون ماه مبارک رمضان راه معنویت و اخلا‌ص را پیمود و در شبه‌ای باعظمت و متبرک ایام‌البیض از فیوضات بی‌دریغ حضرت حق بهره‌مند شد.
 
فخری از اعتکاف به عنوان فرصت ارزشمند برای نزدیکی به خداوند متعال و ارتقای سطح معنوی جامعه یاد کرد و گفت: اعتکاف از سنت‌های معمول مسلمانان است که از حضرت رسول اکرم (ص ) به یادگار مانده و امروز پس از گذشت 1400 سال، همچنان مردان و زنان مومن در ایران آن را احیا می‌کنند.
 
این مسئول با بیان اینکه معتکفان با انجام اعمال مخصوص از جمله دعای ام داود، قرائت قرآن کریم دعا و ذکر در مساجد استان از فضایل ماه رجب بهره می‌برند،‌ اعلام کرد:‌ سخنرانی دینی، تشکیل حلقه‌های مختلف قرآنی، برگزاری کلاس اخلاق، گفتمان دینی، ختم قرآن، حلقه‌های معرفت و مسابقه کتابخوانی و غیره از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف امسال خواهد بود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: با اعتکاف می‌توان در طول سال همچون ماه مبارک رمضان راه معنویت و اخلا‌ص را پیمود و در شب‌های با عظمت و متبرک ایام‌البیض از فیوضات بی‌دریغ حضرت حق بهره‌مند شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن