تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته بندی صحیح محصولات در سایه فراگیری مهارت های ترویجی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تبریز/
بسته بندی صحیح محصولات در سایه فراگیری مهارت های ترویجی
رییس اداره هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: فعالان در بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این محصولات در بازار باید آموزش ها و مهارت های لازم را برای تولید محصول سالم و بازارپسند و بسته بندی صحیح محصولات به دست آورند.



اتابک محمّدی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز افزود: افزایش بهره وری رانیز باید نتیجه ای گرانبها از آموزش های کشاورزی بدانیم. وی تصریح کرد: کارشناسان ترویج آماده شدن بهره برداران برای تولید و فرآوری بیشتر محصولات کشاورزی و صدور مازاد به بازارهای هدف در نقاط مختلف جهان را ناشی ازآثار آموزش می دانند. رییس اداره هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: رسیدن به توسعه پایدار در بخش کشاورزی از طریق آموزش میسّر خواهد بود. محمّدی تاکید کرد: ترویج و آموزش کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان و پایه های کشاورزی نوین و دانش محور می تواند نقش موثری در بهبود شرایط زندگی بهره برداران داشته باشد.
 
انتهای پیام/ز






تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن