تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813083225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنبش فتح: محمود عباس درآینده نزدیک به غزه سفر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جنبش فتح: محمود عباس درآینده نزدیک به غزه سفر می کند تهران- ایرنا - دبیر شورای مرکزی جنبش فتح از سفر محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین طی روزهای آینده به باریکه غزه خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، امین مقبول تصریح کرد رییس تشکیلات خودگردان پس از صدور دستور تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری انتخابات به غزه سفر می کند.
از سوی دیگر، محمود عباس به منظور جلب حمایت کشورهای عربی از توافق آشتی ملی اخیر میان هیات سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف» و جنبش مقاومت اسلامی «حماس» که روز چهارشنبه گذشته به امضا رسید، به کشورهای عربی سفر می کند.
پایگاه اینترنتی روزنامه «الرساله» چاپ غزه خبر داد، یک مسئول فلسطینی خاطر نشان کرده است، عباس، اواخر هفته آینده، به برخی کشورهای عربی از جمله اردن، مصر، قطر و عربستان سعودی سفر می کند.
این مسئول فلسطینی هدف اصلی سفر عباس را جلب حمایت های مالی و سیاسی از دولت وحدت ملی و مقابله با چالش هایی اعلام کرد که احتمال می رود پس از تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا مبنی بر تحریم و اعمال مجازات علیه تشکیلات خودگردان در صورت تشکیل دولت وحدت ملی با حماس، پیش روی عباس قرار گیرد.
شبس**9241** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن