تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشايش اعتبار با نرخ بيش از 30 درصد از سوي بانک‌ها تخلف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲ب.ظ)
دکتر لاريجاني در ديدار با اعضاي هيأت رئيسه اتاق بازرگاني استان قم: گشايش اعتبار با نرخ بيش از 30 درصد از سوي بانک‌ها تخلف است رئيس مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه گشايش اعتبار با نرخ بيش از 30 درصد از سوي بانک‌ها تخلف است، گفت: اين موضوع در جلسه با مسؤلان بانک‌هاي استان قم بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علي لاريجاني با اعضاي هيأت رئيسه اتاق بازرگاني استان قم ديدار و گفت و گو کرد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سهم صنعت در قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، گفت: علي القاعده بايد اين کار صورت مي‌گرفت، اميدواريم دولت در فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها نگاه ويژه‌اي به بخش صنعت داشته باشد.
وي در پاسخ به انتقاد عضو هيأت رئيسه اتاق بازرگاني استان قم براي عدم بازگشايي ال سي براي بخش توليد در استان قم و يا بازگشايي ال سي با نرخ 100 تا 130 درصد، گفت: گشايش اعتبار طبق دستور دولت بايد با نرخ 30 درصد باشد و اگر اين کار صورت نگيرد، تخلف از سوي بانک‌ها است و در جلسه با مسؤلان بانک‌هاي استان قم اين مورد بررسي مي‌شود.
لاريجاني با اشاره به ماليات ‌پرداختي از سوي بنگاه‌هاي اقتصادي گفت: اين سياست نبايد مغاير با هدفمندي يارانه‌ها باشد و اگر اتاق بازرگاني استان قم نظري دارد آن را تدوين و به کميسيون اقتصادي مجلس ارائه کند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره پرداخت به موقع ماليات از سوي بخش صنعت و تأخير در بازگشت ارزش افزوده به حساب شرکت‌ها گفت: اين نکته‌اي است که بايد با مسؤلان وزارت اقتصاد و امور دارايي بررسي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن