تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818936243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم به‌کارگیری نیروهای ماهر و تحصیل کرده در شرکت‌های پارس جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لزوم به‌کارگیری نیروهای ماهر و تحصیل کرده در شرکت‌های پارس جنوبی خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر بر لزوم به‌کارگیری نیروهای ماهر و تحصیل کرده در شرکت‌های پارس جنوبی تاکید کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ ارديبهشت ساعت 19:48



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در نشست شوراها و ائمه جمعه و مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و نقش مهمی در درآمد ملی دارد.

وی افزود: توسعه فرهنگی عسلویه و افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی در این شهرستان مورد تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی فرهنگی با همکاری وزارت نفت در شهرستان عسلویه برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی در عسلویه اجرا شده است.

دکتر سالاری تصریح کرد: در این طرح مطالعاتی طرح‌ها و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری نهفته است که باید مسئولان این شهرستان پیگیری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای کنترل آلودگی هوا در منطقه صنعتی عسلویه تکنولوژی جدید نصب می‌شود گفت: برای اجرای این طرح مهم وزارت نفت در صدد خرید و نصب سیستم کاهش آلودگی صنعتی در عسلویه است که این مهم سبب کاهش آلایندگی می‌شود.

استاندار بوشهر بر لزوم استقرار ادارات دولتی در عسلویه تاکید کرد و ابراز داشت: برای ایجاد نمایندگی ادارات مختلف و فراهم شدن پست‌های سازمانی به زودی تصمیم‌گیری می‌شود و نمایندگی تمامی ادارات در شهرستان عسلویه مستقر خواهد شد.


دکتر سالاری از وضعیت نامطلوب آب شرب نخل تقی اظهار نگرانی کرد و افزود: برای بهره‌مندی مردم نخل تقی از آب مطلوب به زودی در نشست‌هایی راهکارهای اساسی ارائه می‌شود و قول می‌دهم در کوتاه‌ترین زمان مشکل آب شرب نخل تقی برطرف شود.

وی بر به‌کارگیری نیروهای ماهر و تحصیل کرده در شرکت‌های پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: نیروهای بومی شهرستان عسلویه در استخدام شرکت‌های گازی و پتروشیمی مستقر در عسلویه و ادارات در اولویت قرار دارند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه افزایش خدمات گمرکی در عسلویه یک ضرورت است تاکید کرد: وزارت نفت در صدد است امتیازات منطقه آزاد تجاری برای بهبود وضعیت تجارت و معیشت مردم در عسلویه را فراهم کند.

دکتر سالاری با اشاره به اینکه تقسیمات کشوری منوط به تصویب لایحه هئیت دولت در مجلس شورای اسلامی است گفت: این لایحه در دو تا سه ماه آینده در مجلس به تصویب می‌رسد.

وی بر لزوم چمن‌کاری زمین ورزشی چاه مبارک تاکید کرد و اظهار داشت: پارک بین راهی در چاه مبارک امسال تکمیل می‌شود و در اختیار مردم این منطقه قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر از کاهش هزینه درمانی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کاهش می‌یابد به‌گونه‌ای که تنها 10 درصد هزینه‌ها بر عهده مردم باشد و یکی از دغدغه‌های مردم در حوزه درمان برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه موقت عسلویه نیز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کرده‌اند و باید در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

وی افزود: توجه به فرهنگ مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همه باید کاری کنیم که دغدغه‌های ایشان در حوزه فرهنگی مرتفع شود و روز به روز در این حوزه به موفقیت بیشتری برسیم.

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه مسئله فرهنگ از دغدغه‌های اساسی عسلویه است خاطرنشان کرد: در عسلویه در سال‌های اخیر از نظر اقتصادی و صنعتی رشد زیادی مشاهده می‌شود ولی در بحث فرهنگی و اجتماعی دغدغه‌های فراوانی وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: انتظار داریم در سفر معاون اول رئیس جمهور به این دغدغه‌ها توجه بیشتری شود تا مردم شاهد رفع این مشکلات باشند.

علی دریانورد رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور و جهان است و رسیدگی به مشکلات مردم باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی افزود: پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مورد توجه و عنایت مسئولان منطقه ویژه و وزارت نفت باشد که این مسئله موجب رفع بسیاری از مشکلات می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: از مشکلات اساسی و مهم مردم عسلویه آلودگی‌های زیست‌محیطی است و وجود پالایشگاه‌ها و فازهای مختلف این آلودگی را چند برابر و مشکلات را افزایش داده است.

دریانورد تصریح کرد: به کارگیری نیروهای توانمند و تحصیلکرده بومی در ادارات عسلویه باید در اولویت مسئولان باشد و باید مشکل بیکاری جوانان عسلویه رفع شود.

وی با بیان اینکه بیکاری از معضلات اساسی مردم عسلویه است گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور امیدواریم این مشکلات بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شود.

شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه نیز اظهار داشت: مردم عسلویه سهم بسیار زیادی در حفظ ثبات منطقه دارند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به این مردم ارائه شود.

وی افزود: جدای از همه مسایل و موضوعات موجود در منطقه، شایسته است که خدمات متنوع‌تر و باکیفیت‌تر و بیشتری به مردم عسلویه ارائه شود.

امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آلودگی هوا در عسلویه یک معضل اساسی و مهم است که باید هم و غم مسئولان برای رفع آن به کار گرفته شود.

محمدی تصریح کرد: سقط جنین، بیماری‌های پوستی، آسم و ... از مهم‌ترین امراضی است که مردم منطقه دچار آن هستند و باید فکری اساسی برای این معضل شود.

وی بر لزوم استقرار ادارات دولتی در عسلویه تاکید کرد و گفت: مردم منطقه عسلویه برای کوچکترین مسائل اداری باید به شهرستان کنگان و یا مرکز استان مراجعه کنند که زیبنده مردم نیست و باید این مشکل رفع شود.

امام جمعه اهل سنت عسلویه افزود: در عسلویه سالهاست که شاهد اتحاد و همدلی شیعه و سنی هستیم و به فضل خدا این وحدت هیچگاه به هم نخواهد خورد و مردم عسلویه برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن