تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه فدراسیون هندبال در مورد اتفاقات اخیر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بیانیه فدراسیون هندبال در مورد اتفاقات اخیر
کد خبر: ۳۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸ - 28 April 2014


فدراسیون هندبال در واکنش به نامه دوم ملی‌پوشان به وزارت ورزش بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش مهر، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در پی نامه ملی پوشان این رشته به وزارت ورزش بیانیه ای را صادر کرد. متن این بیانیه که از سوی کمیته انضباطی وزارت ورزش روی سایت فدراسیون هندبال قرار گرفته به شرح زیر است:


براساس مفادرسمی فدراسیون‌های ورزشی مصوب هیات محترم وزیران، مقررات بین‌المللی ورزشی و عرف مسلم حقوق بین‌المللی ورزشی، فدراسیون‌ها به عنوان بالاترین مرجع فنی در هر رشته ورزشی محسوب می‌شوند که دارای ارکانی چون مجمع عمومی، هیات رئیسه، رئیس و کمیته فنی است.


اتخاذ هرگونه تصمیم فنی در صلاحیت انحصاری ارکان فدراسیون است و ورزشکار به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی ورزش هر کشور مکلف به تبعیت از و پیروی از دیدگاه‌های مدیریتی ارکان فدراسیون است. البته قطع به یقین این امر نافی امکان ارائه نقطه نظرات انتقادی مستند و مستدل و به دور از هرگونه توهین، تحقیر، تخریب و تشویش اذهان عموم مردم و جامعه و با رعایت موازین یک نقد سالم و سازنده نیست.


با لحاظ این مقدمه و از آنجا که بر اساس اصل مصرح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یکایک ایرانیان مسلمان دانسته شده است و از طرفی بنا بر یک واجب عقلی و عرفی ضرورت دارد مسائل و مشکلات داخلی خانواده هندبال با حسن تدبیر و تعامل اعضای این خانواده فرهیخته مورد طرح و تبادل نظر و حل و فصل قرار گیرد.


از این رو ضمن تاکید بر حفظ و احترام حقوقی قانونی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در برخورد قانونی با تخلفات انتسابی به هریک از دست اندرکاران ورزشی و نیز مواجهه غیر قضایی و یا حتی قضایی و یا هرگونه تهدید غیر قانونی، تحریک، تطمیع و ترغیب و تشویق به امور مغایر با قوانین و مقررات از سوی هر شخصی اعم از حقیقی و یا حقوقی کلیه اعضای خانواده شریف هندبال از جمله ورزشکاران را به رعایت احترام، نزاکت و اخلاق ورزشی و حفظ حریم و کسوت مدیران و مسئولین ذی‌ربط در این رشته ورزشی و اجتناب از هرگونه مداخله ناروا در امور غیر مرتبط دعوت می‌کنیم.


بدیهی است این تذکر لسانی سالب حقوق مسلم فدراسیون در تشکیل جلسه کمیته انضباطی در رسیدگی به تخلفات منتسب به ناقضان اعتبار، شان و حرمت اشخاص ذی سمت و فعال در عرصه خدمات رسانی به ورزش هندبال نخواهد بود. کسانی که اهتزاز غرور آفرین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بزرگ بین‌المللی را افتخار بزرگی می‌دانند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن