تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813257100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1350 پروژه عمرانی خراسان جنوبی نیمه تمام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی خدمتگزار:
1350 پروژه عمرانی خراسان جنوبی نیمه تمام است
بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل کمبودهای اعتبار یک هزار و 350 پروژه عمرانی استان نیمه تمام رها شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، وجه الله خدمتگزار ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه استان با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های کشوری و استانی به دلیل وضعیت اقتصادی کشور نیمه تمام و بی‌نتیجه رها شده است، اظهارکرد: تکمیل پروژه های نمیه تمام استان به دو هزار و 171 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.  وی با بیان اینکه در ایران اسلامی همواره نگاه مسئولان به درون و خدمت آگاهانه و دلسوزانه به ملت بوده است، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کنیم. استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تحقق فرمایشات رهبری و برنامه های دولت نیاز به همکاری و عزم ملی تک تک آحاد جامعه است؛ عنوان کرد: کارگران نقش بسزایی در توسعه و عمران و آبادانی کشور دارند. وی اضافه کرد: مدیران باید عزم خود را با جدیت تمام جزم کرده و به محیط کار، تولید و توسعه توجه ویژه داشته باشند. وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی ظرفیت های زیادی در بخش معدن دارد، بیان کرد: برخی از این  ظرفیت ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است. خدمتگزار با بیان اینکه باید تا حد ممکن حداقل‌های کشاورزان و صنعت‌گران را تامین کنیم؛ تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات توانستیم موفق و پیروز باشیم و امروز نیز با همت و تلا تمامی افراد جامعه اسلامی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت. استاندار خراسان جنوبی افزود: امروز ايران اسلامي به عنوان كشوري مقتدر و قدرتمند در تمامي معادلات سياسي و بين المللي منطقه اي و جهاني نقشي محوري بر عهده دارد.


۱۳۹۳/۲/۸ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن