تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815165168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اردوي معارف جنگ، مديريت جهادي آموخته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱ب.ظ)
مشاور عالي فرمانده کل ارتش: در اردوي معارف جنگ، مديريت جهادي آموخته مي شود سرتيپ رضا خرم طوسي، مشاور عالي فرمانده ي کل ارتش و فرمانده ي قرارگاه مرکزي راهيان نور آجا، امير سپهبد صياد شيرازي را الگوي يک مدير موفق و جهادي دانست که علم و عمل را با يکديگر آميخته بود.
به گزارش خبرگزاري موج، امير سرتيپ خرم طوسي گفت: در ارتش، مديران جهادي فراواني، از جمله شهيد بزرگوار سپهبد صياد شيرازي داريم که به عنوان مديراني شايسته، الگويي مناسب براي جامعه محسوب مي شوند.
وي در ادامه به خصوصيات شهيد صياد شيرازي اشاره کرد و گفت: ايشان به مشورت اهميت فراواني مي داد و ضمن توجه به جزئيات امور، نظر متخصصين و پيشکسوتان نيز برايش مهم بود.
سرتيپ خرم طوسي نظم، ترتيب، انضباط کاري و انجام امور خلاقانه را از ديگر ويژگي هاي شهيد صياد شيرازي دانست و افزود: اردوي معارف جنگ يکي از همين کارهاي خلاقانه ي شهيد صياد بود که پس از شهادت ايشان به اردوي معارف جنگ شهيد سپهبد صياد شيرازي نام گذاري شد و امسال نيز از تاريخ سوم تا دوازدهم ارديبهشت، دانشجويان دانشگاه هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران در قالب اين اردو به مناطق عملياتي اعزام و پيشکسوتان دفاع مقدس تجارب ارزشمند خود از آن روزها را در اختيار دانشجويان جوان قرار مي دهند.
وي در ادامه، قرار گرفتن دانشجويان در بستر مناطق عملياتي، آموزش کارهاي عملي و تبديل تئوري هاي آموخته شده در دانشگاه به عمل، فراگيري مديريت جهادي، انجام کارهاي خلاقانه در اين اردو، استفاده از تجارب رزمندگان دوران دفاع مقدس و تلفيق علم و عمل را از نتايج اردوهاي هيأت معارف جنگ شهيد سپهبد صياد شيرازي دانست که نقش مؤثري در تربيت و آموزش افسران دانشگاه هاي افسري ارتش به عنوان فرماندهان آينده دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن