تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 27 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811430964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابديني: پروين با مديريتش فرصت سوزي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عابديني: پروين با مديريتش فرصت سوزي کرد
مديرعامل اسبق پرسپوليس معتقد است اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس بايد نوآوري داشته باشند و درباره علي پروين نيز مي‌گويد او فرصت سوزي کرد.

امير عابديني با بيان اين که بايد به اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس فرصت داد، اظهار کرد: در حال حاضر نمي‌توانيم از روي شخصيت افراد انتخاب شده عملکرد آنها را مورد بررسي قرار دهيم. بايد به اعضاي جديد فرصت بدهيم تا کار کنند و در آينده عملکرد آنها را مورد بررسي قرار دهيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين افزود: افرادي که به عنوان عضو هيات مديره پرسپوليس انتخاب شدند افراد سالم و خوبي هستند. به اعتقاد من مسئوليت بر گردن اين افراد نيست، بلکه مسئوليت بر گردن کساني است که اين افراد را انتخاب کرده‌اند. قطعا اين افراد پشت درب منتظر نبوده‌اند که به عنوان عضو هيات مديره پرسپوليس انتخاب شوند. انتخاب آنها بر اساس پارامترهايي بود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدنظر داشته‌اند. در هر حال الان زماني مناسب نيست که در مورد اين افراد قضاوت کنيم.

عابديني در ادامه در مورد انتظارات از هيات مديره جديد نيز گفت: هواداران انتظار دارند دگرگوني و نوآوري در روند کار پرسپوليس شاهد باشند که در نهايت به کسب قهرماني منجر شود. هوادار از پرسپوليس، پرسپوليس مي‌خواهد و اعتقاد دارد باشگاهي که 30 ميليون هوادار دارد، هميشه در کورس قهرماني باشد و دچار نابساماني در بخش مديريت نشود. پرسپوليس بايد در بخش جذب بازيکن، آکادمي و همين طور مسائل اقتصادي موفق عمل کند. اميدواريم هيات مديره جديد به هواداران اهميت بدهند و فقط در شرايط سخت به دنبال هواداران نباشد. در کل هواداران انتظار دارند در فصل جديد پرسپوليس دگرگون را ببينند.

وي همچنين با اشاره به عدم حضور افراد سياسي در ترکيب هيات مديره پرسپوليس به ايسنا گفت: آقاي سليمي که از شهرداري آمده‌اند، فرد موفق و همين طور کارآمد هستند. حميد استيلي هم پيشکسوت باشگاه است، دکتر زادمهر هم با پيشينه خيلي خوب، به هيات مديره آمده‌اند. انتخاب آقاي سياسي مطمئنا به خاطر اثرات ايشان بر مسائل اقتصادي است. آقاي کاظم پور اردبيلي هم که در سابقه حضور در وزارت امور خارجه، بانک مرکزي و همين طور وزارت بازرگاني را دارند که با اين کارنامه مطمئنا مي‌توانند افراد کارآمدي در هيات مديره باشند. اميدوارم همه با يک وفاق و همدلي به اين افراد کمک کنند تا پرسپوليس از اين شرايط خارج شود.

مديرعامل اسبق پرسپوليس همچنين با بيان اين که حميد استيلي و دکتر زادمهر نماينده کادر فني و بازيکنان در هيات مديره هستند، ادامه داد: آنها بايد حضور فعالي در تصميمات داشته باشند.

وي در ادامه با اشاره به عدم حضور علي پروين در هيات مديره به ايسنا گفت: وقتي همه اعضا تغيير مي‌کنند، علي پروين هم کنار گذاشته مي‌شود. علي پروين زماني بر اساس صحبت‌هايي که مطرح کرده بود،‌ مديرعامل پرسپوليس شد، وقتي نتوانست وعده‌هايي که داده بود را محقق کند، طبيعتا خيلي ضرر کرد. ايشان سال‌ها مي‌گفتند مسئوليت پرسپوليس به من سپرده شود، اما وقتي باشگاه را در اختيار گرفتند نتوانست از عهده هزينه‌ها بربيايد و از وزارت ورزش و جوانان درخواست پول کرد. اين در حالي است که پروين قبلا گفته بود اگر باشگاه را به ما بدهند، خودمان باشگاه را اداره مي‌کنيم و به کمک وزارت ورزش و جوانان نياز نداريم. باشگاه را سپردن به ايشان و جنجال‌ها شروع شد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: به اعتقاد من، علي پروين فرصت سوزي کرد و نتوانست از فرصتي که در اختيار پيشکسوتان قرار گرفته بود استفاده کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/08 13:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن