تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

5000 دانش آموز ورامینی حافظ قرآن می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران میرنصیری:
5000 دانش آموز ورامینی حافظ قرآن می شوند
ورامین - خبرگزاری مهر: مسئول طرح ملی حفظ قرآن کریم با اشاره به اشتیاق دانش آموزان ورامینی برای حفظ قرآن کریم گفت: خوشبختانه اکنون بیش از پنج هزار دانش آموز ورامینی به صورت منظم به حفظ قرآن مشغول هستند.



حسین میرنصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ملی حفظ قرآن کریم با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت بیش از 10 میلیون حافظ کل قرآن کریم در کشور، از سال گذشته آغاز شده است. مسئول طرح ملی حفظ قرآن کریم ورامین افزود: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش شهرستان ورامین، تعدادی از از دانش آموزان نخبه در شهرستان شناسایی شدند و پس از ابراز علاقه مندی این نوجوانان، به صورت منظم حفظ قرآن را آغاز کردند. میرنصیری گفت: این طرح همزمان با سراسر كشور با هدف گسترش رویكرد دانش آموزان به حفظ قرآن كریم و تحقق منویات مقام معظم رهبری اجرا شده و در این مدت توانسته اثرات مهمی در میان نوجوانان و جوانان داشته باشد. وی با اشاره به وضعیت مطلوب قرآنی در شهرستان ورامین اعلام کرد: شهرستانهای استان تهران یکی از موفق ترین استانهای کشور در زمینه فعالیتهای قرآنی هستند و شهرستان ورامین نیز موفق ترین شهرستان استان تهران در گسترش و ترویج فعالیتهای قرآنی است. این مسئول ادامه داد: تاکنون بیش از 25 مدرسه در این طرح حضور فعال دارند و بیش از شش هزار دفترچه قرآنی در بین دانش آموزان علاقه مند توزیع شده است که خوشبختانه اکنون بیش از 5000 دانش آموز ورامینی به صورت منظم به حفظ قرآن مشغول هستند. میرنصیری اضافه کرد: در بین این پنج هزار دانش آموز، تعدادی از نوجوانان در چند ماه گذشت موفق به حفظ چند جز از قرآن کریم شدند که این مسئله باعث دلگرمی ما برای ادامه دادن این مسیر شد، از دانش آموزانی که مبادرت به حفظ قران می کنند و محفوظات خود را به صورت درست ارائه می دهند با اهدای هدایایی در میان دانش آموزان و نوجوانان تجلیل به عمل می آید. وی بیان داشت: برای افرادي كه حد نصاب تعيين شده درآزمون طرح نهضت ملی حفظ قرآن كریم را كسب كردند گواهینامه سطح مربوطه كه از نيم جزء تا حفظ كامل قرآن كريم است، صادر شده است.
 


۱۳۹۳/۲/۸ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن