تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع انجمن ورزشی نویسان با سخنرانی رییس جمهور آذربایجان آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجمع انجمن ورزشی نویسان با سخنرانی رییس جمهور آذربایجان آغاز به کار کرد اصفهان - ایرنا - هفتادوهفتمین مجمع عمومی خبرنگاران و ورزشی نویسان جهان ( ایپز ) روز دوشنبه با سخنرانی « الهام علی اف» رییس جمهور آذربایجان در باکو آغاز بکار کرد.


به گزارش ایرنا از انجمن بین المللی خبرنگاران و ورزشی نویسان ( ایپز )، رییس جمهور آذربایجان در آیین گشایش این مجمع، مقدم شرکت کنندگان را گرامیداشت و گفت: از حضور ورزشی نویسان جهان در باکو بسیار خرسندم.
« علی اف » از باکو به عنوان پل ارتباطی آسیا و اروپا نامبرد و گفت: جمهوری اذربایجان 22 سال قبل استقلال خود را جشن گرفت و مردم این کشور در این مدت کم توانسته اند به موفقیت های بزرگی دست یابند.
وی با اشاره به اینکه جمهوری آذربایجان از سال 1996 به عنوان یک کشور مستقل در بازیهای المپیک آتلانتا شرکت کرد، گفت: جمهوری آذربایجان در بازیهای المپیک 2012 لندن توانست 10مدال کسب کند و در بین 200 کشور در رده سی ام قرار گرفت.
رییس جمهور آذبایجان اظهار کرد: این کشور قدرت خود را در میزبانی بسیاری از رویدادهای بزرگ ورزشی اثبات کرده که میزبانی مسابقات فوتبال زیر 17 سال بانوان جهان در سال 2012 از جمله این رویدادهاست.
وی تاکید کرد: جمهوری آذربایجان اکنون بسیار مشتاق است تا اولین دوره بازیهای المپیکی اروپا را که در سال آینده میلادی برگزار می شود، میزبانی کند.
علی اف افزود: اکنون در مکان های ورزشی و المپیکی جمهوری آذربایجان در شهرهای مختلف امکانات مناسب از جمله اینترنت پرسرعت مهیا کرده و برای کسب موفقیت های بیشتر در عرصه بین المللی بسیار امیدوار است.
رییس جمهور آذربایجان ابراز امیدواری کرد که شرکت کنندگان در مجمع عمومی انجمن بین المللی خبرنگاران و ورزشی نویسان در مدت اقامت خود در باکو بتوانند با تاریخ و فرهنگ این کشور آشنا شوند و روزهای خوشی را در این کشور سپری کنند.
هفتاد و هفتمین مجمع عمومی انجمن بین المللی خبرنگاران و ورزشی نویسان ( ایپز ) از امروز به مدت پنج روز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود.
در این مجمع 270 خبرنگار ورزشی از 108 کشور جهان حضور دارند و مسائل و مشکلات پیش روی خبرنگاران ورزشی را بررسی می کنند و پیشنهادات خود را برای غلبه بر این مشکلات ارائه می دهند.
7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن