تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش‌های ورزشی صبحگاهی در مشهد برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش‌های ورزشی صبحگاهی در مشهد برگزار می‌شود خبرگزاری پانا: مسوول کمیته ورزش صبحگاهی و شامگاهی هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی از برگزاری همایش‌های مختلف در مشهد خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ ارديبهشت ساعت 12:06



به گزارش خبرگزاری پانا، جواد اصغرپور با اشاره به برنامه‌های مصوب 6 ماهه آینده ورزش صبحگاهی و شامگاهی هیأت ورزش‌های همگانی استان، اظهار کرد: بر همین اساس روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه یک دوره دانش‌افزایی ویژه مربیان کانون بازنشستگان نیروی انتظامی در سالن ورزشی اداره آگاهی مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: در این کلاس مربیان ورزش صبحگاهی و شامگاهی این کانون که از سال 92 در 8 ایستگاه در  پارکها و بوستان های مشهد مشغول به فعالیت هستند با برخی حرکات اصلاحی آشنا خواهند شد.
مسوول کمیته ورزش صبحگاهی و شامگاهی هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی ادامه داد:  اعضای گروه ورزشی "نشاط" نیز روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تأسیس این گروه  جشنی را با حضور گروه‌های ورزشی بوستان‌های مختلف مشهد برگزار خواهد کرد.
وی بیان کرد: این  همایش ورزشی از ساعت 6 صبح این روز در پارک ملت مشهد آغاز می‌شود و تا ساعت  8 ادامه دارد.
اصغرپور گفت: برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و افتتاح ایستگاه‌های جدید ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف مشهد از دیگر برنامه‌های شش ماه آینده کمیته ورزش صبحگاهی و شامگاهی هیأت ورزش‌های همگانی استان خواهد بود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن