تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813202319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجران غیرمجاز به زنجان نرسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان اخبار کوتاه/
مهاجران غیرمجاز به زنجان نرسیدند
زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: 6 تبعه افغانی که به‌طور غیرمجاز قصد عزیمت به شهر زنجان را داشتند، دستگیر شدند.



به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ معرفت‌الله جوزی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی برای رفاه و آسایش شهروندان برگزار می‌کند.

وی از دستگیری 6 تبعه افغانی که به طور غیرمجاز قصد عزیمت به شهر زنجان را داشتند خبر داد و افزود: برابر اخبار و رسانه مبنی بر اینکه یک خودروی سواری از تهران به طرف زنجان قصد حمل اتباع خارجی را دارند به خاطر حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پلیس راه زنجان ـ قزوین در عملیات تعقیب و مراقبت یک دستگاه خودروی سواری پیکان را مشاهده کرده‌اند گفت: ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشداردهنده خودرو را متوقف کردند. سرهنگ جوزی تاکید کرد: از این خودرو ، 6 تبعه افغانی دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

ناکامی سوداگر مرگ در توزیع محموله 6 کیلوگرمی در خرم‌دره

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره گفت: سوداگر مرگ در توزیع محموله شش کیلوگرمی در شهرستان خرم‌دره ناکام ماند.

سرهنگ مظاهر ریاسونداظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌دره، از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت عمده فعالیت داشت، شش کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌دره در جریان فعالیت یک باند سوداگران مرگ در سطح شهرستان قرار گرفتند، تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند که متهمان قصد دارند مقادیر قابل توجهی محموله مواد مخدر از نوع تریاک را از استان البرز به شهرستان خرم‌دره منتقل و توزیع کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره یادآور شد: به دنبال این اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌دره پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ ریاسوند با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از خبر، ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان به نام «ح.ک» را شناسایی و زیر نظر قرار دهند، افزود: آنها موفق شدند در حین انتقال مواد مخدر این متهم را غافلگیر و دستگیر کنند.

وی گفت: ماموران موفق شدند مقدار شش کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ساک دستی این متهم جاسازی شده بود را کشف کنند.
 


۱۳۹۳/۲/۸ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن