تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815481704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش مواد غذایی ناسالم توسط دست فروشان سلامت مردم را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز صالحی در گفتگو با مهر:
فروش مواد غذایی ناسالم توسط دست فروشان سلامت مردم را تهدید می کند
کرج – خبرگزاری مهر: کارشناس بهداشت مسئول محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما فروش مواد غذایی ناسالم توسط افراد دوره گرد سلامت مردم را به شدت تهدید می کند.



جعفر صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه این مواد غذایی علاوه بر ناسالم بود غیر بهداشتی نیز هستند و شهروندان باید توجه ویژه و حساسیت برای خرید مواد غذایی از اماکن دارای پروانه بهداشت داشته باشند. وی ادامه داد: در بحث خود مراقبتی که شعار هفته بهداشت نیز با آن همراه بود مباحث متعددی در حوزه بهداشت محیط مطرح است و در حال حاضر در این حوزه بیشتر باید به بحث استفاده از دخانیات و قلیان در میان جوانان پرداخت. کارشناس بهداشت مسئول محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که جوانان در کنار خانواده های خود به راحتی از قلیان استفاده می کنند در حالی که استفاده از قلیان معادل کشیدن 40 نخ سیگار است و خانواده ها باید حساسیت بیشتری برای جوانان خود در خصوص مضرات این ماده ایجاد کنند. صالحی با بیان اینکه کنترل عوامل محیطی بر سلامت انسان ها تاثیر بسیاری دارد، اظهار داشت: به طوری قطع رعایت نکات بهداشتی کوچک و ساده و در عین حال تاثیر گذار به نوعی خود مراقبتی تلقی می شود و شهروندان باید توجه داشته باشند که انتقال بیماری ها از طریق موجودات ریز به سرعت رخ می دهد. وی به ارائه آماری در خصوص اقدامات بسیج سلامت نوروزی اشاره و اعلام کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی 14 هزار امکنه مورد بازرسی و 308 مورد نیز تعطیل شدند. کارشناس بهداشت مسئول محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: همچنین در این ایام از 92 مورد مواد غذایی برای کنترل آلودگی میکروبی و هزار و 327 مرود آزمایش میکروبی آب انجام شده است. صالحی در پایان گفت: 19 تن ماده غذایی فاسد و نا سالم نیز معدوم و با 149 دست فروش نیز برخورد شده است.    


۱۳۹۳/۲/۸ - ۰۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن