تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805276396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میراسماعیلی: چرا یک فوتبالیست 2 میلیارد از بودجه بیت‌المال را می‌گیرد/یک ملی‌پوش جودو پول بلیت آمدن به اردو ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
میراسماعیلی: چرا یک فوتبالیست 2 میلیارد از بودجه بیت‌المال را می‌گیرد/یک ملی‌پوش جودو پول بلیت آمدن به اردو ندارد
نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: نفرات فیکس تیم ملی جودو 800 هزار تومان حقوق می‌گیرند و یک فوتبالیست 50 میلیون تومان خرج آجیل شب عیدش می‌کند.
آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از مسابقات چین با تحولاتی که در کادر فنی جوانان و نوجوانان پیش آمد، همان جا رایزنی‌هایی‌ انجام دادیم ولی متاسفانه با محدود بودن کشور کره شمالی، من و رستگار هماهنگی‌هایی انجام دادیم توانستیم موفق شویم.

ما با حضور 2 مربی آقا و 2 مربی خانم در کنار تیم ملی موافقت کردیم تا به صورت‌ آزمایشی در کنار مربیان ما قرار بگیرند و ببینیم چقدر می‌توانند به ما کمک کنند.






وی در ادامه افزود: ما در این دو سال روندی را پیگیری کردیم و شاید نتیجه‌ای که بدست آمد، نتیجه‌ای نبود که مردم انتظار داشتند و مطلوب نبود چون ما قبلا مدال جهانی و آسیایی می‌گرفتیم و الان با خداحافظی این چهره‌ها و تهی شدن جودو و عدم وجود پشتوانه و تغییر قوانین جودو، ایران را از موضوع اصلی عقب انداخت و نمی توانیم از فنون کشتی و رشته‌های دیگر و فنونی که غیر جودو هستند استفاده کنیم.

مدیر تیم‌های ملی جودو تصریح کرد: فنون بیسیک و اولیه جودو باید از نوجوانان شروع شود. مسابقات انتخابی که برگزار کردیم شاید اولین بار بود که بعد از دو سال انجام می‌شد و بچه‌های فیکس تیم ملی را کنار گذاشتیم و 50 نفر را به اردو دعوت کردیم.

وی در خصوص اسکان اردونشینان گفت: مسئولان هتل المپیک ما را خیلی اذیت کردند ولی خداروشکر با سختی‌هایی که بنده متحمل شدم توانستم بچه‌های فیکس تیم ملی را در آنجا اسکان بدهم.

ما در آستانه بازی‌های آسیایی هستیم نباید با این سبک با تیم‌ها برخورد شود و مسئولان کمیته ملی المپیک به ما کمک کردند تا از امکاناتی که در آنجا هست برای بچه‌های فیکس استفاده کنیم و بچه‌هایی که می‌توانند برای بازی‌های آسیایی انتخاب شوند را در آنجا مستقر کردیم و تعدادی دیگر را در کبکانیان اسکان دادیم.






میراسماعیلی همچنین اذعان داشت: باتوجه به مشکلاتی که هست سعی کردیم از بچه‌های نوجوانان و جوانان استفاده کنیم و از این مرحله که ششمین مرحله است 10 نفر از این بچه‌ها عازم گرنداسلم باکو هستند که 3 نفر از جوانان هستند که البته به نظر من این کار ریسک نیست و سرمایه‌گذاری برای جودو ایران است و هر چقدر به جوانان بها بدهیم جدا از نتیجه‌ای که می‌گیریم آنها می‌توانند این آموزش‌هایی که می‌بینند را به استان‌هایشان انتقال دهند.

وی در خصوص حقوق ملی‌پوشان افزود: نفرات فیکس تیم ملی مثل محجوب و قاسمی‌نژاد 800 هزار تومان می‌گیرند و معضلی که الان گریبان‌گیر ورزش ما شده قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال است که اگر به صورت خصوصی باشد کسی مشکل ندارد ولی از بیت‌المال درست نیست که پرداخت شود.

مدیر تیم‌های ملی جودو درخصوص قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال گفت: با این سطحی که فوتبال دارد و این شفاف‌سازی که انجام شده و مبلغ قرارداد‌ها را همه فهمیدند باید تأسف خورد به حال ورزش کشور که یک قهرمان المپیک یا جهان با چه زحمتی می‌رود و طلای جهان و آسیا را می‌گیرد و با توجه به بودجه وزارت یک پاداش‌هایی داده می‌شود ولی این لایق و شایسته یک قهرمان المپیک و جهان نیست که با سختی زندگی‌اش را بگذراند و این برای کشور ما یک درد است که کمتر از یک میلیون به بچه‌هایمان بدهیم و اکثر نفرات دوم و سوم ما به سختی در اردو حضور پیدا می‌کنند و حتی بعضی از آنها پول بلیط رفت و آمد هم ندارند ولی در صورتی که یک فوتبالیست بیاید 2 میلیارد از بودجه مملکت را بگیرد شاید کمتر از این زجر‌ها و ملامت‌ها را بکشد.






میراسماعیلی همچنین بیان داشت: بدآموزی‌ها و الگوهای نامناسبی که شاید به واسطه همین پول‌ها ایجاد می‌شود که یک مرتبه یک فوتبالیست یک پول کلان می‌گیرد و معضل ورزش ما این است و باید مدیریت شود و من از وزارت ورزش تشکر می‌کنم بابت شفاف‌سازی و همچنین از قهرمان‌های ملی و دیگر فدراسیون‌ها خواهش می‌کنم که واکنش نشان دهند ما کم و بیش از این قراردادها مطلع بودیم ولی رسانه‌ای نشده بود با خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها مشکل نداریم اما از پول بیت‌المال و پول رشت‌های دیگر پرداخت نکنند در مملکت ما خیلی از مردم به نان شب محتاج هستند و ورزشکاران ما به سختی به اردوها می‌آیند ما با این موضوع موافق نیستیم و امیدواریم که مسئولان ورزش بیشتر مقاومت کنند ما پشتیبان آنها هستیم و این را مطمئن باشند که همه مردم هم خوشحال می‌شوند و ما هم دوست داریم که فوتبال پیشرفت کند ولی نه از پول بیت‌المال نه از قراردادهای میلیاردی.

نایب رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: ما شرمنده بچه‌هایمان هستیم و الان که در این مسئولیت خدمت می‌کنم با این وضعیت مالی و خوابگاه و اردوها از بچه‌ها متشکرم که این قراردادها را می‌بینند ولی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. یک ورزشکار نباید دغدغه مالی داشته باشد این بچه‌ها چیزی نمی‌خواهند چراکه یک فوتبالیست 50 میلیون خرج آجیل شب عیدش باشد و ما برای کل فدراسیون عیدی و حقوق تمام پرسنل 50 میلیون نمی‌شود.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: من از قهرمانان و ورزشکاران خواهش می‌کنم که سیاسی کاری نکنند و واکنش نشان بدهند این به نفع مردم است و بگذارید آنهایی که پول‌های میلیاردی می‌گیرند ناراحت شوند و حتی صدایشان هم در بیاید چون حقشان نیست، چون پول بیت‌المال و پول رشته‌های دیگر است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن