تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوکراین عرضه برق به کریمه را متوقف می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اوکراین عرضه برق به کریمه را متوقف می‌کند
شرکت انرژی دیتک اوکراین از احتمال قطع عرضه برق به منطقه کریمه خبر داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از نشریه وورلد بولتن، شرکت انرژی دیتک اوکراین که متعلق به رینات آخمتف مولتی میلیاردر اوکراینی است، اعلام کرد: احتمالا عرضه برق به مصرف‌کنندگان منطقه کریمه را که ماه گذشته به روسیه ملحق شد، به دلیل بدهیهای پرداخت نشده که عمدتا از سوی شرکتهای بزرگ است، متوقف خواهد کرد.

شرکت دیتک که اداره شرکت توزیع برق کریمه را بر عهده دارد اعلام کرد بدهیهای این منطقه 60 میلیون دلار است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک وضعیت بحرانی عرضه برق کل شبه جزیره را تهدید می‌کند و ممکن است به قطعی برق در این منطقه بینجامد که روی همه از جمله مصرف‌کنندگان خانگی تاثیر می گذارد.

منطقه کریمه به رغم توقف روابط اقتصادی با اوکراین همچنان به لحاظ انرژی به اوکراین وابسته است.

شرکت دیتک اعلام کرد که مصرف‌کنندگان در کریمه باید بدهی خود را براساس واحد پول اوکراین بپردازند این درحالی است که سران کنونی کریمه از مردم و شرکت‌های این منطقه خواسته اند که واحد پولی خود را هرچه زودتر به روبل روسیه تغییر دهند.

بخش‌هایی از منطقه کریمه اواخر ماه مارس با قطعی های برق مواجه شد که شرکت برق محلی اعلام کرد که مشکلات فنی عامل آن بوده است.

مسکو اعلام کرده که قصد دارد از طریق احداث نیروگاه‌های گازی و احتمالا متصل کردن این منطقه به شبکه برق روسیه، به وابستگی کریمه به برق اوکراین پایان دهد.




1393/2/8





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن