تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820236598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط تمرینی ما نسبت به رقبا یکسان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا:

شرایط تمرینی ما نسبت به رقبا یکسان است

مربی تیم ملی اسلالوم بانوان: شرایط تمرینی ما نسبت به رقبا یکسان است

1393-02-07, 12:40
در حال حاضر نیز 5 قایقران در اردو حاضرند که البته پس از تست انتخابی که آخر اردیبهشت برگزار خواهد شد، ممکن است تعداد نفرات تغییر کند.
مربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: برای بازی‌های آسیایی اینچئون باید 4 قایقران آماده داشته باشیم که 2 نفر در کایاک و 2 نفر در کانو هستند. در حال حاضر نیز 5 قایقران در اردو حاضرند که البته پس از تست انتخابی که آخر اردیبهشت برگزار خواهد شد، ممکن است تعداد نفرات تغییر کند. به گزارش ایلنا، کتایون اشرف اضافه کرد: فعلا تمرینات و شرایط بچه‌ها طبق برنامه و مطابق پیش بینی‌ها دنبال می‌شود و امیدواریم تا بازی‌های آسیایی بتوانیم با برنامه حرکت کنیم. وی بیان کرد: تست آخر اردیبهشت از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است چراکه وضعیت بچه‌ها در شرایط مسابقه‌ای سنجیده می‌شود. قایقرانان فعلی حاضر در اردوی تیم ملی نیز در تست قبل انتخاب شده‌اند و اگر نیروی جدید برجسته‌ای یا استعداد درخشانی در تست حضور پیدا کند نیز به نفرات اضافه خواهد شد. اشرف با اشاره به وضعیت خوب تمرینی قایقرانان در پیست اسلالوم در آب‌های آرام اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی از نظر تمرینی داریم چراکه پیست تمرینی ما کاملا مطابق با پیست بازی‌های آسیایی است و شرایط ما نسبت به رقبا از نظر تمرینی یکسان است. این مسئله بسیار امیدوارکننده است و فکر می‌کنم شانس بالایی برای گرفتن نتیجه خوب برای ما ایجاد کرده است. وی تصریح کرد: از نظر قایق و پارو نیز شرایط خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد. البته پاروهای جدیدی نیز سفارش داده شده که شرایط را بهتر خواهد کرد. اشرف در پایان با امیدواری نسبت به نتیجه بانوان در اسلالوم عنوان کرد: امیدواریم اسلالوم خانم‌ها در بازی‌های آسیایی خوش بدرخشند و این شروع خوبی برای فعالیت مجدد بانوان در رودخانه‌ها و آب‌های خروشان باشد.  








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن