تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام اسامي تيم‌ملي باهماهنگي کواچ بوده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعلام اسامي تيم‌ملي باهماهنگي کواچ بوده‌است
مربي تيم ملي واليبال ايران پس از اعلام اسامي 22 بازيکن تيم ملي گفت: اسامي تيم با اسلوبودان کواچ هماهنگ شده و بازيکنان بر اساس برنامه او تمرين مي‌کنند.

به نقل از سايت فدراسيون واليبال، حسين معدني که در غياب اسلوبودان کواچ، هدايت تمرينات مردان واليبال ايران را بر عهده دارد پس از انتخاب و اعلام اسامي 22 بازيکن تيم ملي گفت: اين انتخاب‌ها سليقه‌اي نبود. ما آمار و آناليز بازيکنان را در طول تمرين‌ها بررسي کرديم و با در نظر گرفتن عملکرد آنها در مسابقات ليگ با توجه به مصالح تيم ملي سعي کرديم شايسته‌ترين افراد را انتخاب کنيم.

وي افزود: البته اسامي با اسلوبودان کواچ هماهنگ شده و بازيکنان بر اساس برنامه او تمرين مي‌کنند و «چورا» کليه اطلاعات مربوط به تمرين و تيم را به کواچ مي‌دهد و از اين لحاظ مي ‌توانم بگويم که با وي هماهنگ هستيم.

مربي تيم ملي واليبال با تأکيد مجدد بر انتخاب شايسته‌ها با توجه به مصالح تيم ملي گفت: در خصوص فرهاد ظريف نيز بايد بگويم که ما در پست ليبرو چند بازيکن خوب داريم و عملکرد قابل قبولي در تمرين دارند ولي ما نام فرهاد ظريف را در ليست 22 نفره تيم قرار داديم تا در صورت نياز بلافاصله او را به تيم ملي دعوت کنيم.

معدني در پايان اشاره کرد: در حال حاضر تمام بازيکنان تيم‌هاي «الف» و «ب» در حال تمرين هستند و تا مسابقات قهرماني جهان نيز اين روال ادامه دارد. هنوز هم در تيم ملي به روي همه بازيکنان باز است و براي مسابقات قهرماني جهان در صورت نياز حتما چند بازيکن با توجه به عملکردشان به تيم ملي دعوت مي‌شوند و چند بازيکن نيز کنار گذاشته خواهند شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/07 20:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن