تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عراقی های مقیم اصفهان در انتخابات مجلس این کشور شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عراقی های مقیم اصفهان در انتخابات مجلس این کشور شرکت کردند اصفهان-ایرنا- عراقی های مقیم اصفهان برای تشکیل مجلس ملی عراق، آرای خود را به صندوق ها انداختند.


به گزارش ایرنا، در روز نخست انتخابات سومین دوره مجلس ملی عراق در خارج از این کشور، روز یکشنبه شماری از عراقی های مقیم اصفهان با حضور در حوزه انتخابیه شماره 800401 واقع در ورزشگاه 22 بهمن منطقه زینبیه اصفهان به نمایندگان مورد نظر خود رای دادند.
مسوول برگزاری انتخابات مجلس ملی عراق با اشاره به استقبال خوب عراقی های مقیم اصفهان از انتخابات مجلس ملی این کشور، به خبرنگار ایرنا گفت: این انتخابات پس از برگزاری دو دوره موفق با استفاده از تجربیات گذشته برگزار می شود.
«علی حنداوی» افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم عراق امیدواریم مجلس مقتدری در این کشور شکل گیرد.
وی افزود:عراقی های مقیم اصفهان در چهار صندوق مستقر در این حوزه انتخابیه، آرای خود را به صندوق می اندازند.
مسوول برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان، زمان برگزاری این انتخابات را دو روز اعلام کرد و گفت: عراقی های مقیم اصفهان امروز و فردا می توانند با مراجعه به این حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس عراق شرکت کنند.
وی از مقامات جمهوری اسلامی برای همکاری در برگزاری انتخابات مجلس عراق در ایران تشکر کرد و گفت: این انتخابات با همکاری استانداران و ادارات اتباع بیگانه چند استان ایران از جمله اصفهان برگزار می شود.
انتخابات مجلس عراق همزمان در 10 استان خوزستان، تهران، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، یزد، قم و خراسان رضوی در حال برگزاری است.
این انتخابات بطور همزمان در کشورهای ایران، ترکیه، آلمان، امارات عربی متحده، لبنان، مصر، استرالیا، کانادا، دانمارک، اردن، هلند، سوئد، انگلیس و آمریکا برگزار می شود.
کمیسیون مستقل انتخابات عراق همچنین اعلام کرده است: این کمیسیون دفاتری را برای اخذ آرای عراقی ها در کشورهای اتریش، فرانسه، اسپانیا، نروژ و نیوزلند نیز افتتاح کرده است.
مردم عراق در این انتخابات برای انتخاب 328 نماینده مجلس به پای صندوق های اخذ رای می روند.
این انتخابات در کشور عراق دهم اردیبهشت مصادف با 30 آوریل برگزار خواهد شد.
پ / 7132/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن