تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگاه حقوق بشر اروپا ترکیه را جریمه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آمریکا اروپا ساندی زمان:
دادگاه حقوق بشر اروپا ترکیه را جریمه می کند
اقدام دولت ترکیه در جلوگیری از برگزاری مراسم روز اول می در میدان تقسیم می تواند با واکنش دادگاه حقوق بشر اروپا و جریمه آنکارا از سوی این نهاد همراه باشد.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساندی زمان، کمشکش دولت با احزاب سیاسی و اتحادیه های کارگری بر سر برگزاری مراسم روز کارگر (اول می) در میان تقسیم می تواند به جریمه آنکارا از سوی دادگاه حقوق بشر اروپا شود. بر اساس قوانین این دادگاه، برگزاری اجتماعات مسالمت آمیز در میدان تقسیم آزاد است. این در حالی است که صبح امروز اعلام شد دولت ترکیه برای ممانعت از برگزاری اجتماع روز اول می در میدان تقسیم تمهیدات خاصی را اندیشیده است. بر اساس این برنامه، راه های ورودی به میدان تقسیم در تاریخ اول می مسدود خواهد بود و 15 هزار نیروی پلیس نیز در این روز در محل مستقر خواهند شد تا از ورود مردم به میدان تقسیم جلوگیری کنند. علاوه بر این موارد 50 دستگاه ماشین آبپاش نیز در محل مستقر خواهند شد تا در صورت بروز ناآرامی اقدام به متفرق کردن معترضان کنند. در همین رابطه برخی از فعالان حقوقی با مطرح کردن شکایاتی در دادگاه قانون اساسی ترکیه خواستار اقدام این نهاد درباره برگزاری تجمع در تاریخ 1 می در میدان تقسیم شده اند. میدان تقسیم استانبول بیش از یک سال است که به عنوان محلی برای برگزاری اعتراضات و تجمعات ضد دولتی تبدیل شده است. این محل پس از حوادث بهار و تابستان گذشته که به برپایی تظاهرات به مدت بیش از سه ماه انجامید، از شهرت جهانی برخوردار شد.


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن