تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه پرگل دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسابقات فوتسال جام جهانی دانش آموزان- ایتالیا 2014 ؛ مسابقه پرگل دانش آموزان خبرگزاری پانا: نماینده ایران، در روز نخست مسابقات فوتسال جام جهانی دانش آموزان ایتالیا در سال 2014 یک پیروزی شیرین و پر گل کسب کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 14:47



به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، تیم فوتسال شهرستانهای استان تهران که با قهرمانی در المپیاد دانش آموزان کشور به عنوان نماینده ایران به رقابت های جام جهانی دانش آموزی در کشور ایتالیا اعزام شده است، موفق شد در اولین بازی دور گروهی خود با نتیجه 18 بر یک از  بلژیک را مغلوب کند.  شایان ذکر است، روز اول مسابقات پیروزی پرگل نماینده پرقدرت دانش آموزی برزیل برابر گواتمالا بود که موفق شد با نتیجه 16 بر 4 حریف خود را در گروه B شکست دهد.

همچنین،  نماینده کشورمان پس از این پیروزی شیرین، فردا راس ساعت 12:45 در دومین بازی مرحله گروهی در گروه A به مصاف تیم دانش آموزی هلند خواهد رفت.
بر اساس این گزارش، در دور گذشته رقابت های جهانی فوتسال دانش آموزی در کشور آنتالیا2012 ، تیم فوتسال دانش آموزی لرستان پس از قهرمانی در لیگ فوتسال دانش آموزی ایران، به عنوان نماینده کشورمان به این رقابت ها اعزام و قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن