تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815130750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم هنرنمايي بهار در بوستان هاي شريعتي و ملت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰ب.ظ)
تداوم هنرنمايي بهار در بوستان هاي شريعتي و ملت هنرنمايي لاله هاي رنگارنگ بهاري که از ابتداي سال جاري آغاز شده است تا نيمه ارديهشت ماه در بوستان هاي ملت و شريعتي تداوم دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس علي ولي زاده رئيس اداره فضاي سبز اين منطقه گفت : اين لاله ها براي چندمين سال متوالي و با توجه به استقبال شهروندان و در رنگ ها و گونه هاي متنوع و طراحي بسيار زيبا در بوستان هاي شريعتي و ملت و ميدان ونک ،خيابان ولي عصر ،بلوار ميرداماد و ساير ميادين و معابر منطقه کاشته شده و جلوي زيبايي را به فضاي اين بوستان ها و خيابان هاي اصلي شهر بخشيده است .
مهندس ولي زاده در ادامه با اشاره به هواي مطبوع بوستان ها در ارديبهشت ماه و حضور جمع کثيري از شهروندان در اين مکان ها براي ثبت تصاوير و خاطرات زيباي بهار 93 تصريح کرد: در سال گذشته با همکاري سازمان پارکها و فضاي سبز شهر تهران بيش از 900 هزار پياز لاله در اين منطقه کاشته شده که اين پيازها در فصل بهار شروع به گل دهي کرده است .
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، وي با اشاره به اينکه گل لاله نماد و طلايه دار بهار است اما عمر آن بسيار کوتاه است از تمامي شهروندان دعوت کرد که با توجه به مساعد بودن هوا و اوج زيبايي گل هاي لاله در اين زمان ، به همراه کودکان و سالمندان خانواده خود از اين جشنواره بازديد کنند.
مهندس ولي زاده با اشاره به اينکه معمولا" پياز لاله در اوايل فصل پاييز کاشته مي شود و با مراقبت هاي لازم در فروردين ماه شروع به گل دهي مي کند و تا نيمه ارديبهشت ماه تداوم دارد افزود: با توجه به چشم انداز زيباي حاشيه خيابان ولي عصر (عج) و بوستان هاي ملت و شريعتي اين نقاط به عنوان يکي از جذاب ترين نمايشگاه هاي گل لاله در شهر تهران است و زيبايي اين بوستان ها را در فصل بهار چندين برابر کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن