تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت های بالقوه ورزشی استانها باید بالفعل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظرفیت های بالقوه ورزشی استانها باید بالفعل شود یاسوج - ایرنا - نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت:ظرفیت های بالقوه متعددی در عرصه استانها از جمله ورزش کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید با فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات شکوفا شوند.


سید محمد هادی آیت الهی یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان هماننسایر مناطق کشور از قابلیت های چشمگیری در عرصه های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال، شنا، هاکی ، پرتاب نیزه، دومیدانی، تربیت بدنی و سایر رشته ها برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون از ظرفیت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان ها به دلیل کمبود اعتبار در حوزه ورزش و جوانان استفاده نشده، اظهار کرد: در سالهای اخیر تنها 25 تا 35 درصد اعتبارات عمرانی حوزه ورزش اختصاص یافت و جذب اعتبارات جاری نیز محقق نشد.
آیت الهی عنوان کرد: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ یک و دو کشور صاحب دو تیم قدرتمند است و فوتبال و فوتسال بانوان این استان نیز توانسته جایگاه مناسبی را کسب کند.
وی ابراز داشت: ورود خداداد افشاریان به عنوان داور بین المللی در عرصه فوتبال نشان دهنده ی توانمندی این استان در عرصه ورزش دارد.
آیت الهی نبود انسجام بین ورزشکاران و مسوولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد را از دلایل کسب نکردن نتیجه مطلوب در ورزش این استان اعلام کرد.
وی به ظرفیت های چشمگیر شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: مسوولان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان باید هزینه های ورزشی شهرستان را پرداخت کنند.
آیت الهی با اشاره به اینکه خدمات شرکت نفت و گاز گچساران در عرصه ورزشی باید برای عموم مردم باشد،افزود: کارکنان و کارگران شرکت نفت و گاز گچساران از زمین و امکانات ورزشی استفاده می کنند و تنها چیزی که از این صنعت عاید مردم عادی می شود بوی گاز است.
وی به ظرفیت های شهریاسوج در عرصه ورزشی اشاره کرد و گفت: بزرگترین کمپینگ ورزشی را می توان در منطقه کاکان ایجاد کرد.
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال بیان کرد: شهرستان کهگیلویه به دلیل همجواری با استان خوزستان از قطب های فوتبال است و در سال های گذشته مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس این شهرستان با استقبال کم نظیری مواجه بود به طوری که برای برگزاری هرچه مطلوب تر این مسابقه در شورای تامین کهگیلویه و بویراحمد نشست هایی برگزار می شد.
وی تعصب ورزشی را از ویژگی های ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: جامعه ورزشی این استان همیشه مظلوم واقع شده است.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن