تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805260975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرشقاقی:ژاپنی هابابرگزاری دیداردوستانه با تیم دختران ایران موافقت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیرشقاقی:ژاپنی هابابرگزاری دیداردوستانه با تیم دختران ایران موافقت کردند تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19سال از مذاکره با مسئولان فوتبال ژاپن طی سفرسال گذشته به این کشور خبر داد و گفت: در خصوص برگزاری اردوی مشترک ومسابقات دوستانه تیم دختران ایران وژاپن مذاکراتی شد و آنان موافقت خود را در این خصوص اعلام کردند.


ˈمهناز امیر شقاقیˈ در گفت وگو با ایرنا معتقد است برای حضور قدرتمندانه تیم فوتبال دختران زیر19سال درمسابقات قهرمانی آسیا،این تیم باید تاپایان شهریور ماه حداقل یک اردوی مشترک و چند بازی دوستانه در کشورهای چون تایلند یا ژاپن داشته باشد.
وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19سال، برنامه ای به فدراسیون ارایه کردم که در آن برگزاری یک اردوی مشترک و انجام چند بازی دوستانه در کشورهای چون ژاپن یا تایلند مطرح شده بود و این برنامه مورد تایید و حمایت مسئولان فدراسیون و کمیته زنان قرار گرفت.
این مربی فوتبال با اشاره به میزبانی میانمار در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار امیدواری کرد تا فدراسیون هر چه سریع تر هماهنگی های لازم را جهت برگزاری اردو و انجام بازی های دوستانه دریکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا فراهم کند.
امیرشقاقی گفت : فوتبال این کشورها در سطح بسیار بالاتر از آسیاست و در صورتی که بتوانیم با چند تیم این کشور بازیهای دوستانه نیز داشته باشیم میزان امادگی تیم در سطح قابل توجهی ارتقا می یابد.

** موافقت سریع تر کمیته زنان فدراسیون برای برگزاری مسابقات چهارجانبه امیرشقاقی گفت:اردوهای تیم دختران با توجه به آغاز فصل امتحانات از 22 اردیبهشت ماه به طور موقت تعطیل می شود و برهمین اساس ما طی نامه ای از رییس و نایب نایب رئیس فدراسیون فوتبال خواستار یک دوره اردو و یک دوره مسابقات چهارجانبه پیش از این تعطیلی شدیم.
وی هدف از برگزاری اردوی آمادگی پیش از فصل امتحانات بازیکنان را دستیابی به یک امادگی و هماهنگی نسبی و دادن برنامه آمادگی جسمانی به بازیکنان در این فاصله عنوان کرد.
این مربی درادامه ازموافقت ˈعلی کفاشیان ˈ و ˈ محمد هادی آیت اللهی ˈ برای برگزاری مسابقات چهارجانبه تیم فوتبال دختران وتیم های لیگ برتری فوتبال خبر دادوگفت: در حال حاضر این طرح فقط نیازمند اعلام موافقت از سوی کمیته زنان فدراسیون است .
امیرشقاقی ضمن قدردانی از کمیته زنان فدراسیون فوتبال برای حمایت از برنامه های تیم فوتبال دختران زیر 19 سال گفت: در صورت توافق هرچه سریع تر کمیته زنان فدراسیون این مسابقات چهارجانبه با حضور تیم های باشگاهی شهرداری بم ، استقلال تهران و آینده سازان اصفهان طی روزهای 16 تا 22 اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم های ملی برگزار شود.
سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ، برگزاری مسابقات چهارجانبه با تیم های باشگاهی زنان کشور را موجب افزایش تجربه و سطح فنی تیم دانست و گفت: در این دیدارها نقاط ضعف و قوت بازیکنان کاملا مشخص خواهد شد ضمن اینکه بازیکنان به خودباوری و اعتماد به نفس قابل توجهی خواهند رسید.
چهل وهفتمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی دختران زیر19سال آسیا با حضور تیم های میانمار ، ازبکستان ، استرالیا ، امارات ، اندونزی ، کره جنوبی ، چین، ویتنام ، عراق ، کره شمالی ، قطر ، عمان ، ایران ، تایلند و یمن برگزار می شود.
تیم فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان در گروه نخست این رقابت ها با تیم های تایلند ، میانمار و یمن هم گروه است .
مسابقات فوتبال قهرمانی دختران جوان زیر 19سال آسیا از 17 مهر تا اول آبان ماه در کشور میانمار برگزار می شود و این دوره از مسابقات نخستین میزبانی میانمار محسوب می شود.
امیرشقای در پایان گفت: امروز 27 فوتبالیست جوان وارد اردوی تیم دختران زیر 19سال در مشهد خواهند شد و تمرینات ازفردا آغاز شده و تا 12 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
الهام عناف چه و راحله چعبی از خوزستان، نادیا درخشانی و مریم اسفندیاری ، حدیث بساط شیر، رویا فرضی ، شبنم بهشت ، زهرا خدابخشی، فاطمه گرایلی و ملیکا متولی ، هلاله عبدالهی ، سمیه احمدی ، فاطمه امینه برازجانی ،کیمیا نوری ، افسانه چتر نور ، مراورید نصر، مریم رهیده و حدیث قره بیگلو ، مهتا بنایی و زهرا احمدزاده ، معصومه نظری سینا ، ساناز مرادی، فائزه محمدی، شیدا مرادیان، فاطمه پور خوشامونده، رضوان صفوی ، آرزو پور خسروانی بازیکنانی هستند که توسط امیر شقاقی به اردوی تدارکاتی دعوت شدند.
ورزشی (4)**1828
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن