تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتصال خط آهن مهاباد - نقده به راه آهن سراسري در سالجاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴ب.ظ)
اتصال خط آهن مهاباد - نقده به راه آهن سراسري در سالجاري خط آهن 45 کيلومتري مهاباد - نقده امسال به راه آهن سراسري متصل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج؛ راه آهن مراغه به اروميه تا مهاباد مورد بهره برداري قرار گرفته و قطعه مهاباد تا نقده نيز به طول 45 کيلومتر هم اکنون در دست اجراست.
به گفته کهوريان معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي زيرسازي هاي لازم در مسير راه آهن نقده به اروميه هم اکنون در حال انجام است و از پيشرفت فيزيکي خوبي برخوردار مي باشد.
بنا به اظهار کهوريان پيش بيني شده است قطعه نقده به اروميه نيز با مشارکت بخش خصوصي و مديريت بدون پول و بدون نياز به اعتبارات دولتي تداوم پيدا کند.
طرح راه آهن مراغه - اروميه به طول 184 کيلومتر با هدف اتصال مرکز آذربايجان غربي به شبکه سراسري راه آهن کشور در دست احداث است.
در اجراي اين طرح قطعات مراغه به مياندوآب و مياندوآب به مهاباد به پايان رسيده و مورد بهره برداري قرار گرفته است.
معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي با تاکيد بر ميدان دادن به بخش خصوصي در طرح هاي مختلف اقتصادي گفت: در صورتي که براي اجراي طرح هاي دولتي تنها به اعتبارات دولتي متکي باشيم اجراي اين طرح ها سالها به طول مي انجامد.
کهوريان در زمينه تکميل طرحهاي نيمه تمام استان نيز اظهار کرد: اين طرحها مورد بررسي قرار گرفته و پس از اولويت بندي قسمتي از آنها به بخش خصوصي واگذار مي شود.
وي افزود: پروژه هايي که نياز به تسريع در اجراي آنها احساس مي شود نيز با استفاده از اعتبارات دولتي به اتمام مي رسند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن