تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی بازرسی در اوین را جنجالی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برخی بازرسی در اوین را جنجالی کردند




معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارف رییس کل دادگستری استان تهران گفت: سمت جدید آقای اسماعیلی در دادگستری کل استان تهران هیچ ارتباطی با اتفاقات اخیر بند 350 زندان اوین ندارد.





خبرگزاری ایسنا: معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارف رییس کل دادگستری استان تهران گفت: سمت جدید آقای اسماعیلی در دادگستری کل استان تهران هیچ ارتباطی با اتفاقات اخیر بند 350 زندان اوین ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی اظهار کرد: اعلام مسئولیت اسماعیلی در دادگستری استان تهران با اتفاقی که در بند 350 زندان اوین روی داد، همزمان شد و باید بگویم که هیچ ارتباطی با هم ندارند؛ زیرا بازرسی از زندان اوین بر اساس قانون و مقررات مصوب هر چند وقت یکبار برای سلامت و امنیت زندان انجام می‌شود.

وی افزود: اگر این بازرسی از زندان انجام نمی‌شد جای سوال داشت و این کار توسط مدیریت زندان اوین برای حفظ امنیت درون زندان انجام شد و خود زندانیان بند به این امر تن دادند، اما چند نفر متخلف در مقابل مامور زندان ایستادگی کردند و دلیل این تخلفشان در بازرسی‌ها کشف شد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: به دنبال این کار جنجال‌آفرینی توسط رسانه‌های ضد انقلاب انجام شد و برخی از فتنه‌گران این راه را ادامه دادند و این مسئله را که قانونمند بود با بحران آفرینی به یک جنجال در رسانه‌ها تبدیل کردند که مصداق بارز نشر اکاذیب بوده است.







تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن