تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814903374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتي ايران در انتظار 2 طلا و 3 برنز!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۴ق.ظ)
رقابت هاي کشتي فرنگي قهرماني آسيا- قزاقستان کشتي ايران در انتظار 2 طلا و 3 برنز! رقابت هاي پنج وزن دوم کشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان آسيا از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاري است و در پايان مرحله مقدماتي يوسف قادريان و بهنام مهدي زاده کشتي گيران اوزان 80 و 130 کيلوگرم کشورمان راهي ديدار فينال شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، در وزن 66 کيلوگرم رامين طاهري در دور نخست کوان ژانگ از چين را ضربه فني کرد وي در دور دوم با ناداوري مقابل اوبلو برديف از تاجيکستان سه اخطاره شد و شکست خورد اما با توجه به حضور حريف تاجيکي در ديدار فينال طاهري راهي جدول بازنده ها شد وي در اين گروه با نتيجه 8 بر صفر لانگ چائو از تايوان را شکست داد و به ديدار رده بندي راه يافت حريف وي در اين ديدار ريو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبي است.
در وزن 75 کيلوگرم سعيد عبدولي پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کيم هيون وو قهرمان جهان و المپيک از کره جنوبي در حالي که 5 بر 3 عقب بود سه اخطاره شد و شکست خورد اما با توجه به حضور اين کره اي در ديدار فينال عبدولي به ديدار رده بندي راه يافت حريف عبدولي در ديدار رده بندي دوژان کارتيکوف ازقزاقستان است.
در وزن 80 کيلوگرم يوسف قادريان در دور اول ماساتو سومي از ژاپن را با نتيجه 10 بر 2 شکست داد وي در دور با ضربه فني عظمت کاستابايف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. حريف وي در اين مرحله هارپرت از هندوستان را با نتيجه 8 بر 4 شکست داد و راهي ديدار فينال شد حريف وي در اين ديدار ژاناربيک کانزايف از قرقيزستان است.
در وزن 98 کيلوگرم علي علياري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 3 بر يک بک سلطان محمود اف از قرقيزستان را مغلوب کرد وي در دور سوم با نتيجه 3 بر 2 مغلوب اوزاکا از ژاپن شد و راهي ديدار رده بندي شد.
در وزن 130 کيلوگرم بهنام مهدي زاده در دور نخست با نتيجه 8 بر يک بهرام تويچيف ازتاجيکستان را شکست داد وي در دور بعد نيز 6 بر 3 وونگ مين کيم از کره جنوبي را شکست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت، مهدي زاده در اين مرحله با نتيجه 8 بر 2 ژالگاسوايف از قزاقستان را شکست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال مورات رومانوف از قرقيزستان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن