تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کل بازار رصد مي شود/امکان سوء استفاده وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴ق.ظ)
يک مقام مسوول در گفت و گو با موج: کل بازار رصد مي شود/امکان سوء استفاده وجود دارد همزمان با آغاز اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها طرح رصد و پايش کل بازارها نيز اجرايي شده است.
مجتبي فرهاني، معاون بازرسي و نظارت سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان، در گفت و گو با خبرنگار موج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: بازرسان ما با همکاري بازرسان اتاق هاي اصناف سراسر کشور بر حسب وظيفه نسبت به پايش بازار و کنترل قيمت ها اقدام کرده اند تا با واحدهاي صنفي متخلف برخورد کنند.
وي افزود: بازرسان در سراسر کشور وظيفه ي تحليلي مستمر قيمت و وضعيت بازار، نظام توزيع و بررسي موجودي انبارها و سردخانه ها را به عهده دارند.
فراهاني با اشاره به برگزاري جلساتي ميان سازمان حمايت با رؤساي اتحاديه ها و انجمن ها براي کنترل قيمت تصريح کرد: اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها و قرار داشتن در روزهاي نخست سال جديد احتمال سوء استفاده و تخلف در بازار را ايجاد مي کند به همين دليل وظيفه ي کنترل و نظارت بر بازار با دقت بيشتري انجام مي شود.
معاون بازرسي و نظارت سازمان حمايت خاطرنشان کرد: احتمال تخلف و سوء استفاده از شرايط بازار از سوي برخي فرصت طلب و سوء استفاده گر وجود دارد، اما؛ نمي گذاريم اين افراد اجراي قانون مهم هدفمندي يارانه ها را به چالش بکشند.
وي با اشاره به تخلف برخي از رانندگان تاکسي درون شهري متذکر شد: هنوز مصوبه اي براي افزايش قيمت نرخ کرايه ي تاکسي صادر نشده، بنابراين نبايد کرايه ي تاکسي ها افزايش بيابد و اگر مردم با چنين تخلفي مواجه شدند، لازم است تا شکايت خود را به سامانه ي 124 اعلام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن