تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813205364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابومازن تیر خلاص را به مذاکرات سازش شلیک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آفریقا و خاورمیانه رژیم صهیونیستی:
ابومازن تیر خلاص را به مذاکرات سازش شلیک کرد
رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با اشاره به توافق صورت گرفته میان فتح و حماس اعلام کرد: ابومازن تیر خلاص را به مذاکرات سازش شلیک کرده است.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر "ابومازن" رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین با انتشار بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ابومازن "تیر خلاص" را به مذاکرات صلح شلیک کرده است. در این بیانیه ضمن اظهار خشم از تحقق توافق اخیر میان فتح و حماس، از جنبش مقاومت اسلامی با عنوان گروهی خشونت طلب یاد شده که قصد براندازی و نابودی رژیم اسرائیل را دارد. رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد: ابومازن با اینکه می داند اسرائیل با هیچ کدام از شروط وی موافقت نخواهد کرد، بار دیگر بر آنها پافشاری می کند. ابومازن روز گذشته در جمع اعضای کمیته مرکزی جنبش آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: دولتی که براساس توافق آشتی میان فتح و حماس تشکیل خواهد شد، اسرائیل را به رسمیت خواهد شناخت. وی ضمن اذعان به تشکیل دولت جدید وحدت ملی فلسطین در آینده نزدیک، اعلام کرد: دولت جدید تمام تعهدات بین المللی را خواهد پذیرفت. خاطرنشان می شود رهبران جنبش فتح و حماس اخیرا طی نشستی درباره تشکیل دولت وحدت ملی به توافق رسیدند و این اقدام باعث برانگیخته شدن خشم رژیم صهیونیستی و اعلام پایان مذاکرات سازش از سوی این رژیم شد.
 


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن