تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813063705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموستا مجتهدي مظهر عيني مردمداري و خدمت به مسلمانان بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان سجادي:
ماموستا مجتهدي مظهر عيني مردمداري و خدمت به مسلمانان بود
سنندج – خبرگزاري مهر: سخنگوي شوراي اسلامي شهر سنندج ماموستا حسام الدين مجتهدي را مظهر عيني مردمداري و خدمت به مسلمانان عنوان كرد.



سيد غريب سجادي در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تسليت رحلت حاج ماموستا حسام الدين مجتهدي امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري عنوان كرد: بدون شك شخصيت هاي برجسته اي همچون ماموستا مجتهدي سرمايه اي اصلي براي مردم و جامعه به شمار مي رود و رحلت آنها ضايعه اي جبران ناپذير است. وي با بيان اينكه ماموستا مجتهدي در زمان عمر با بركت خود مردمداري و تلاش در راستاي خدمت به مسلمانان را به بهترين شكل ممكن انجام مي داد، بيان كرد: در خدمت مردم بودن و تلاش براي اعتلای آموزه هاي ديني و اسلامي، ماموستا مجتهدي را به عنوان شخصيتي برجسته مطرح كرده بود. عضو شوراي اسلامي شهر سنندج ضمن اعلام تسليت اين ضايعه جبران ناپذير به مردم استان كردستان به ويژه خانواده آن مرحوم يادآور شد: حضور و مشاركت همه اقشار مردم در مراسم تشييع و خاكسپاري ماموستا مجتهدي كوچكترين حركتي است كه مي تواند در راستاي تقدير و تجليل از خدمات اين عالم رباني باشد. وي در پايان از اقشار مختلف مردم و مسئولان درخواست كرد كه امروز در مراسم تشييع و خاكسپاري و همچنين مجالس ترحيم امام جمعه فقيد سنندج حضور پيدا كنند. امام جمعه سنندج از 24 فروردين ماه در سنندج بستري و بعد از پنج روز براي ادامه درمان به تهران منتقل شد ولي ظهر شنبه دار فاني را وداع گفت. ماموستا حسام الدين مجتهدي از چهره هاي برجسته مذهبي و ديني كشور بود كه در دو دوره به عنوان امام جمعه سنندج فعاليت كرد و از دو سال قبل نيز با راي مردم استان به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبري انتخاب شد.


۱۳۹۳/۲/۷ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن