تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی تلفنی کری و لاوروف درباره اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی تلفنی کری و لاوروف درباره اوکراین


وزیر امور خارجه روسیه و همتای آمریکایی وی برای چندین بار از زمان آغاز بحران اوکراین،تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند. لاوروف در این گفتگو تاکید کرد اوکراین می بایست به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاستن از بحران، عملیات نظامی در جنوب این کشور را متوقف کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جان کری وزیر امورخارجه امریکا روز شنبه در یک تماس تلفنی با سرگئی لاوروف همتای روس خود از تحرکات نیروهای روسیه در مرز اوکراین ابراز نگرانی کرد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در این گفتگو بر ضرورت توقف عملیات نظامی اوکراین ضد مخالفان در مناطق شرق و جنوب این کشور تاکید کرد . وی همچنین از وزیر امورخارجه آمریکا خواست از نفوذ خود در اوکراین برای آزادی رهبران معترضان در مناطق جنوب و شرق اوکراین استفاده کند .

اوکراین

اوکراین

کری وزیر امور خارجه آمریکا هم در این تماس ، حمایت کامل مسکو را از تلاش ها برای آزادی اعضای یک هیات سازمان امنیت و همکاری در اروپا که در شهر اسلاویانسک واقع توسط شبه نظامیان طرفدار مسکو بازداشت شده اند خواستار شد .

این اظهارات کری در حالی ایراد شده که گروه هفت کشور بزرگ اقتصادی جهان و اتحادیه اروپا اعلام کردند که فشار اقتصادی خود را بر مسکو در اوایل هفته آینده در بحبوحه نگرانی در مورد یک تجاوز روسیه به شرق اوکراین تشدید خواهند کرد.

 اما دولت اوکراین برای کاهش تنش ها ، به روسیه پیشنهاد داد دو طرف فردا در شهر وین ، درباره مانورهای نظامی روسیه در مرز اوکراین گفتگو کنند. بر اساس بیانیه کیف ، کشورهایی نیز که درباره فعالیت‌های نظامی مسکو ابراز نگرانی کرده‌اند به این گفتگوها دعوت خواهند شد .
 
دانلود  


یک شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن